Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsMn benzo verlaving verhaal en nog een paar vragen! Schaamte..

Mn benzo verlaving verhaal en nog een paar vragen! Schaamte..

23 antwoorden
5 weergaven
18-5-2026
S
SylLid
01-01-2024, 00:00
#1
BadassPsycho zei:
ik ben oneerlijk geweest ben tegen m'n oude hulpverleners omdat ik me zo schaamde
Klik om te vergroten...

Dat hoort vaak toch wel bij een verslaving, de schaamte en het niet eerlijk durven zijn.
Knap van je dat je het nu opnieuw gaat proberen.
Ik kan je verder geen advies geven omdat ik geen verstand van benzo's heb.
Wel wil ik je sterkte wensen en de kracht toewensen ❤️

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
F
FerdFatoehausLid
01-01-2024, 00:00
#2
Kwatzakottel zei:
Het bizarre van de huidige wetgeving is dat als je in een benzo afkick zit je juist wel auto mag rijden, dat is een volslagen bizar iets. Ik ben zelf ook van een benzo afgekickt en juist in die periode is je waarnemingsvermogen een ramp.
Klik om te vergroten...
Hoe werkt dat dan? Je bent dan toch aan het afbouwen met dezelfde benzo?
D
De DunneLid
01-01-2024, 00:00
#3
Kwatzakottel zei:
Het bizarre van de huidige wetgeving is dat als je in een benzo afkick zit je juist wel auto mag rijden, dat is een volslagen bizar iets. Ik ben zelf ook van een benzo afgekickt en juist in die periode is je waarnemingsvermogen een ramp.
Klik om te vergroten...
Dit klinkt vreemd. Zolang die zooi in je systeem zit mag je niet rijden. Afbouw of niet. Een halve benzo is toch benzo.
K
KwatzakottelLid
01-01-2024, 00:00
#4
Ja inderdaad cold turkey. Ik weet dat dat wordt afgeraden maar dat was wel de wijze waarop ik het deed, en het autorijden erna
was een ramp. En ik woonde dermate geisoleerd dat geen auto uberhaupt geen optie was.
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."