#1
ik ben oneerlijk geweest ben tegen m'n oude hulpverleners omdat ik me zo schaamde
Dat hoort vaak toch wel bij een verslaving, de schaamte en het niet eerlijk durven zijn.
Knap van je dat je het nu opnieuw gaat proberen.
Ik kan je verder geen advies geven omdat ik geen verstand van benzo's heb.
Wel wil ik je sterkte wensen en de kracht toewensen ❤️