#1
Ik heb geen tweestrijd over wiet.
Ook niet over drank.
Niet over oxcycodon.
Voor mij is het erg eenvoudig.
Handen af van deze zooi.
Dan komt dat dilemma er niet verder aan te pas.
Want ga je in discussie met jezelf, tegen de verslavingsdemon, al helemaalals je " een beetje" genomen hebt,
Dan is de uitkomst van de discussie al meteen bekend.
Want:
Je verliest deze!
Ook niet over drank.
Niet over oxcycodon.
Voor mij is het erg eenvoudig.
Handen af van deze zooi.
Dan komt dat dilemma er niet verder aan te pas.
Want ga je in discussie met jezelf, tegen de verslavingsdemon, al helemaalals je " een beetje" genomen hebt,
Dan is de uitkomst van de discussie al meteen bekend.
Want:
Je verliest deze!