#1
Ja hoor werk meer dan 50 u per week en ben nog eens zelfstandig bij goed planLaat je gewoon opnemen in plaats van uitvluchten te verzinnen.
Ja hoor werk meer dan 50 u per week en ben nog eens zelfstandig bij goed planLaat je gewoon opnemen in plaats van uitvluchten te verzinnen.
De vraag was hoe je dan wel wil stoppen.alle sinds niet door me weg te laten steken wat ik ni kan vanwege werk
alle sinds niet door me weg te laten steken wat ik ni kan vanwege werkJe wilt je niet op laten nemen? Hoe dacht jij te stoppen dan?
In mijn ogen als hij dan wilt echt wil stoppen en blijven werken. Ga opzoek naar een specialist in 3-mmc/4-mmc en kijk wat de opties zijn.De vraag was hoe je dan wel wil stoppen.
Vrienden dumpen.Das het probleem al men vrienden zen die deurtjes
Is het echt nodig om af te bouwen?In mijn ogen als hij dan wilt echt wil stoppen en blijven werken. Ga opzoek naar een specialist in 3-mmc/4-mmc en kijk wat de opties zijn.
Hoogstwaarschijnlijk zal een optie een afbouw methode zijn wat wel een lange tijd zal duren maar afbouwen traag lijkt me de enige optie om je werk te behouden.
Geen flauw idee eigenlijk maar daarom dat ik zei dat hij het met een specialist moet bespreken. Wie weet word er een andere medicatie gebruikt zoals bij andere verslavingen om af te bouwen en kan hij zo verder werken.Is het echt nodig om af te bouwen?
Zo moet het gezegd worden. Recht in het gezicht of op pc😅Ik wil niet kut doen maar waar een wil is, is een weg. Tijdens mijn (GHB) verslavingen en afbouw ben ik altijd blijven werken. Ook al ging het nog zo belabberd en sliep ik niet. Ik ging door. En dat moet wel, zeker als je je baan ook nog wilt blijven behouden. Zie het als een afleiding en bezigheid.
Ja, je gaat je kut voelen
Ja, je gaat slecht slapen
Ja, je hebt straks nergens zin meer in
Ja, alles lijkt uitzichtloos
Doe het voor jezelf. Jij bent belangrijk nu, je vrienden zijn bijzaak.
Maar wat je nu doet is uitstellen. Je moet toch ooit. Mieter die troep weg. Beweeg wat. Eet gezond. Dump vrienden die alleen vrienden zijn door drugs, het is oké om je kut te gaan voelen. En ja, je gaat cravings krijgen maar je kan dit. Zo lang je dit wil, kan je dit.
Geen smoesjes, geen excuses. Gewoon doen.
Ja, geen mooie woorden. Gewoon de harde waarheid. Naar mijn mening is bezig blijven ook het beste. Zielig in je bed gaan liggen voel je je alleen maar meer belabberd door. Krijg je helemaal niets meer gedaan... Ritme! En doorzettingsvermogen.Zo moet het gezegd worden. Recht in het gezicht of op pc😅
Heb ik destijds ook gedaan met me Oxycodone en benzo's verslaving op me werk maar heb wel een weekje thuisgezeten toen door de heftige ontwenning. Maar achter die week kon ik nog altijd amper wandelen en staan maar ben toch blijven gaan werken want ik geloofde zelf dat me lichaam zich sneller herstelde door het werk.
Krijg er realtie probleemen door en wil wel maar voel me egt wel voor schut gezet door die psychiater was vrij nutteloos om te doen4mmc is niet lichaamsverslavend.
Tuurlijk kan hij CT stoppen. Maar aan zijn manier van spreken wil hij het nog niet.
( uitvluchten blijven vinden )
In plaats van je frustratie nu op die psychiater te gooien, zet het om in energie om je probleem aan te pakken. Met zielig doen kom je er niet.Krijg er realtie probleemen door en wil wel maar voel me egt wel voor schut gezet door die psychiater was vrij nutteloos om te doen
Zowizo ging niet om “zielig doen” is een reden om te stoppen tog bedankt voor he vriendelijke info 👍In plaats van je frustratie nu op die psychiater te gooien, zet het om in energie om je probleem aan te pakken. Met zielig doen kom je er niet.
Dus... Wat is je plan nu?Zowizo ging niet om “zielig doen” is een reden om te stoppen tog bedankt voor he vriendelijke info 👍
Ben nugter al van gistere ben me de madam eens op pad wandelingje maken koffieke drinke morge gaan werken geen plan voor drugs.Dus... Wat is je plan nu?
Mooi begin, toch? 😊Ben nugter al van gistere ben me de madam eens op pad wandelingje maken koffieke drinke morge gaan werken geen plan voor drugs.
En uiteindelijk zul je weer goed voelen, zelf zo goed dat je precies iets hebt genomen ook al heb je niks genomen. Dit had ik toch.Ja, geen mooie woorden. Gewoon de harde waarheid. Naar mijn mening is bezig blijven ook het beste. Zielig in je bed gaan liggen voel je je alleen maar meer belabberd door. Krijg je helemaal niets meer gedaan... Ritme! En doorzettingsvermogen.
Zeker wel met wat bezigheid en effe afstand van die vrienden lukt het wel denk ik thanks voor de hulp 👊Mooi begin, toch? 😊
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."