#1
Als ik het goed begrijp heb je weer GHB weten te fixen? Of ik lees het helemaal verkeerd...Nou, ik ben inmiddels al 3x in een kliniek geweest, is telkens ook top gegaan maar ik blijf terug vallen op dit rot middel. Vorig jaar voelde ik blijkbaar niet veel ervan omdat ik antipsychotica voorgeschreven kreeg (seroquel en olanzepine) hier ben ik al snel van af gestapt omdat dit soort medicatie een remmer is tegen alles.
In ieder geval heb ik vanmiddag een valium geregeld en heb ik geslapen. Zo net heb ik een dosis van 250ml aan kunnen schaffen. Ik pak ook in de nacht inderdaad maar ik zet nooit een wekker maar ik luister enkel naar mijn lichaam. Hoe kan ik het beste afbouwen met deze dosis?
Tevens zit ik midden in verhuis en is mijn dagelijks leven zeer chaotisch. Hierdoor pakte ik weer amfetamine en ghb omdat ik dan meer energie heb en denk dat alles beter lukt (waarvan ik weet dat het niet zo is).