#1
En als je niet aan phenibut..baclofen diazepam moet komen..en het gaat mis.
Je hartslag en bloeddruk stijgen de pan uit.. ga naar de arts en beter nog de huisartsenpost..na jouw verhaal en met de klachten die je dan ervaart sturen ze je niet naar huis. Dit worden dan wel de spoed doorverwijzingen wat vaak niet lukt als je het het zonder klachten probeert te regelen.
Ik hoop natuurlijk niet dat het straks zo slecht gaat. Maar dan weet je wel wat je moet doen en ben je veilig.
Je hartslag en bloeddruk stijgen de pan uit.. ga naar de arts en beter nog de huisartsenpost..na jouw verhaal en met de klachten die je dan ervaart sturen ze je niet naar huis. Dit worden dan wel de spoed doorverwijzingen wat vaak niet lukt als je het het zonder klachten probeert te regelen.
Ik hoop natuurlijk niet dat het straks zo slecht gaat. Maar dan weet je wel wat je moet doen en ben je veilig.