Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsVerslaafd? of nog net niet?

Verslaafd? of nog net niet?

22 antwoorden
5 weergaven
18-5-2026
a
annoniemmLid
01-01-2024, 00:00
#1
vandaag eerste dag niet gebased
T
TrippyXaNaX420Lid
01-01-2024, 00:00
#2
annoniemm zei:
vandaag eerste dag niet gebased
Klik om te vergroten...
En hoe gaat het nu ? Nog een keer gerookt ofniet
L
Lid 152247Lid
01-01-2024, 00:00
#3
Kdmspi zei:
Stop nu alsjeblieft! Als je nu nog kan, doe het. Want nu ben je goed op weg naar verslaafd zijn.. Ik ben in januari gestart met 2 keer per week, soms 1 keer per week te basen, dat waren toen in een dag ongeveer 2 bolletjes. Toen werd het alsmaar meer, ook 2 dagen maar dan waren het al 5 à 6 bolletjes.. Ik vond dat ik geen probleem had aangezien ik niet iedere dag nam, en ik s avonds altijd ging slapen.. Nu sedert deze maand na langzaam opbouwen, ben ik zo down als iets, misbruik ik iedereen om coke te hebben, ben ik al 1 maand ziek opt werk, isoleer ik mezelf van de wereld en ben ik 5 van de 7 dagen wakker, took ik op 24 uur op mijn ergste 12 bolletjes.. 10000 euro in 4 weken. Terwijl ik vond dat ik geen probleem had. Tot je een keer erin rolt en een paar dagen blijft doordoen. Dan zit je hier als mij, alleen maar scheef willen zijn, je laatste geld ipv eten omdat je echt niks meer in huis hebt van drank of eten verdien aan een bolletje coke. Zo ernstig is het.. Vroeger ging dat voor, nu niet meer.. Soms moeten bedelen bij vrienden achter wat snoep om toch iets binnen te hebben. Naar ocmw voor voedselpakket. Terwijl ik als alleenstaande niet slecht verdien. Dus hopelijk helpt dit jou om aan te bel te trekken. Ik wens niemand dit toe als wat ik meemaak. Maar ja stoppen kan ik niet. Coke is nr 1 nu. Binnenkort weer afkick centrum, en zo blijft de bal maat rollen. STOP ER AUB MEE VOOOR HET TE LAAT IS❤️
Klik om te vergroten...
Hoe gaat het nu met je? Goed dat je je laat opnemen. Weet je al een datum?

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."