#1
Goedemiddag,
Ik heb momenteel een GHB / speed verslaving en me verslavingszorg Brijder is niet heel bereid mij te helpen.. Ik heb al 2x een Detox opname gehad en zijn niet zo goed afgelopen. Ben eruit gezet omdat dat niet liep en die mensen niet aardig / vriendelijk waren.. er werd gezegd dat ik lui was en toch niet wou stoppen omdat ik mijn bed niet uit kon komen door het vele slaaptekort wat ik had.. Bij de 2e Detox opname is een vriend van mij overleden was de dag dat ik werd opgenomen en te laat terug was van zijn begrafenis toen ik daarheen mocht.. ik ben toen met ontslag gegaan en moest binnen 1 uur me spullen hebben gepakt en op straat gezet. En heb toen zelf helemaal moeten uitzoeken hoe en wat zonder ‘verslavingsarts’ die mij ondersteunde of hielp of vertelde hoe ik moest beginnen. Ik heb toen op drugsforum afbouw schema’s opgezocht en zelf Diazepam moeten aanschaffen want die schrijven ze niet voor. Alleen het lukt mij nu amper om uberhaupt de 2 uur te halen, ik word te angstig en moet het again weer helemaal zelf doen. Ik heb het gevoel dat ik met me leven aan het spelen ben en denk dat dit gewoon niet mag en kan wat hun doen ik vraag de heletijd om hulp.. Er word soms niet gereageerd op mijn appjes die ik stuur heb toen net nog gebelt met mijn ervaringsdeskundige. Die zegt dat ik de verantwoording alleen maar bij hun leg, en hun de schuld geef van dit alles. En dat ik toch niet wil stoppen omdat ik teruggevallen ben.. voor de 3e keer. Ik vroeg om een arts tijdens dat gesprek toen zei ze “Die gaat het zelfde zeggen, en het je laten uitzoeken.” Ik heb een arts nodig die goed met mij meedenkt en bereid is me te helpen en me controleert kwa lichamelijke functies en met mij bereid is een plan te maken. Ook omdat ik zo angstig ben en ik me ook veels te druk maak. Ik loop nu gewoon vast. Ik neem elk uur 4/5ml en soms om de 40/50minuten. Ik weet gewoon niet meer wat ik moet en hoe ik dit ga oplossen.. weten jullie misschien wat ik het beste kan doen? Of met wie ik contact kan opnemen. Ik hoor graag van iemand.
Thanks,
Groetjes,
Lars
Ik heb momenteel een GHB / speed verslaving en me verslavingszorg Brijder is niet heel bereid mij te helpen.. Ik heb al 2x een Detox opname gehad en zijn niet zo goed afgelopen. Ben eruit gezet omdat dat niet liep en die mensen niet aardig / vriendelijk waren.. er werd gezegd dat ik lui was en toch niet wou stoppen omdat ik mijn bed niet uit kon komen door het vele slaaptekort wat ik had.. Bij de 2e Detox opname is een vriend van mij overleden was de dag dat ik werd opgenomen en te laat terug was van zijn begrafenis toen ik daarheen mocht.. ik ben toen met ontslag gegaan en moest binnen 1 uur me spullen hebben gepakt en op straat gezet. En heb toen zelf helemaal moeten uitzoeken hoe en wat zonder ‘verslavingsarts’ die mij ondersteunde of hielp of vertelde hoe ik moest beginnen. Ik heb toen op drugsforum afbouw schema’s opgezocht en zelf Diazepam moeten aanschaffen want die schrijven ze niet voor. Alleen het lukt mij nu amper om uberhaupt de 2 uur te halen, ik word te angstig en moet het again weer helemaal zelf doen. Ik heb het gevoel dat ik met me leven aan het spelen ben en denk dat dit gewoon niet mag en kan wat hun doen ik vraag de heletijd om hulp.. Er word soms niet gereageerd op mijn appjes die ik stuur heb toen net nog gebelt met mijn ervaringsdeskundige. Die zegt dat ik de verantwoording alleen maar bij hun leg, en hun de schuld geef van dit alles. En dat ik toch niet wil stoppen omdat ik teruggevallen ben.. voor de 3e keer. Ik vroeg om een arts tijdens dat gesprek toen zei ze “Die gaat het zelfde zeggen, en het je laten uitzoeken.” Ik heb een arts nodig die goed met mij meedenkt en bereid is me te helpen en me controleert kwa lichamelijke functies en met mij bereid is een plan te maken. Ook omdat ik zo angstig ben en ik me ook veels te druk maak. Ik loop nu gewoon vast. Ik neem elk uur 4/5ml en soms om de 40/50minuten. Ik weet gewoon niet meer wat ik moet en hoe ik dit ga oplossen.. weten jullie misschien wat ik het beste kan doen? Of met wie ik contact kan opnemen. Ik hoor graag van iemand.
Thanks,
Groetjes,
Lars