Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
ยฉ 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsSlechte gevoelens onderdrukken

Slechte gevoelens onderdrukken

11 antwoorden
2 weergaven
18-5-2026
N
Nihilist88Lid
01-01-2024, 00:00
#1
Tsss ni goe bezig, door ferme struggles op vriendschappelijk gebied laatste 2 weken (ben daar extreem gevoelig voor), ben ik nu bijna dagelijks onder invloed om alle slechte gevoelens te onderdrukken, vrijdag nog 6apb, tussinin alcohol, lachgas en 2fdck en zo en ma 360mg 3mmc n nu terug 6apb 130mg en had eerder vandaag al alcohol n lachgas benuttigd...soort v afgleiden? ๐Ÿ˜• Heb echt een je m'en fou gevoel ๐Ÿ˜•
D
DruktemakerLid
01-01-2024, 00:00
#2
Ik snap dat je er extreem gevoelig voor bent, maar ook mindere momenten zijn er. Laat die emoties er ook zijn, je wordt er echt sterker door aan het eind van het verhaal โค๏ธ. Je maakt het door het misbruik van middelen nog zoveel moeilijker en pijnlijker voor jezelf, het kan je alleen maar problemen met/voor jezelf brengen..

Als je wilt praten over issues of iets dergelijks doe me maar een dm, dat heb ik vele malen liever dan wat je nu aan het doen bent.

Heel veel sterkte ๐Ÿ˜˜
C
CasaanLid
01-01-2024, 00:00
#3
Vanwaar onderdrukken?

Je gevoel zegt je wat je bent, je gevoel is jij.

Dat onderdrukken is jezelf de mond snoeren.

Luister en voel
N
Nihilist88Lid
01-01-2024, 00:00
#4
Druktemaker zei:
Ik snap dat je er extreem gevoelig voor bent, maar ook mindere momenten zijn er. Laat die emoties er ook zijn, je wordt er echt sterker door aan het eind van het verhaal โค๏ธ. Je maakt het door het misbruik van middelen nog zoveel moeilijker en pijnlijker voor jezelf, het kan je alleen maar problemen met/voor jezelf brengen..

Als je wilt praten over issues of iets dergelijks doe me maar een dm, dat heb ik vele malen liever dan wat je nu aan het doen bent.

Heel veel sterkte ๐Ÿ˜˜
Klik om te vergroten...
Maar die emoties zijn echt abnormaal in pieken en dalen, lijd aan borderline n ADHD en ben nog een hypersensitief ook. Maar je hebt volkomen gelijk n besef hetzelf ook dat elke dag u slechtere gevoelens onderdrukken n willen verdoezelen met drugs...heel tijdelijk is n de weerslag een terug bij nuchter verstand, des te groter is.
Msschn dat ik wel pm stuur, mercikes alvast
N
Nihilist88Lid
01-01-2024, 00:00
#5
Casaan zei:
Vanwaar onderdrukken?

Je gevoel zegt je wat je bent, je gevoel is jij.

Dat onderdrukken is jezelf de mond snoeren.

Luister en voel
Klik om te vergroten...
Omdat mn emoties n met nadruk dan op de negatieve, mij echt sols tot wanhoop brengen.
Ik denk zwart-wit, alles of niets. Maar ik besef, daarom ook dit bericht, dat dit enkel tot erger zal lijden.
Maar heb op dit eigenste moment ook contact met die vriendin.
Ook wetende dat ik maandag bij nieuwe werkgever begin, zou me enigszins moeten sterken, mr tzit diep.
Ik voel tรฉ veel i guess๐Ÿ˜•
Toch bedankt.
D
DruktemakerLid
01-01-2024, 00:00
#6
Nihilist88 zei:
Maar die emoties zijn echt abnormaal in pieken en dalen, lijd aan borderline n ADHD en ben nog een hypersensitief ook. Maar je hebt volkomen gelijk n besef hetzelf ook dat elke dag u slechtere gevoelens onderdrukken n willen verdoezelen met drugs...heel tijdelijk is n de weerslag een terug bij nuchter verstand, des te groter is.
Msschn dat ik wel pm stuur, mercikes alvast
Klik om te vergroten...
Ik ben natuurlijk geen therapeut o.i.d, maar is het voor jou niet veel zinvoller om je te verdiepen in het leren ontspannen? En dan geen drugs, maar door mediteren of iets dergelijks? ๐Ÿ˜ฎ
M
MaddMonkeyLid
01-01-2024, 00:00
#7
Mentale weerbaarheid is te trainen zeg ik maar altijd.

Ben er zelf alsnog op sommige momenten vrij slecht in.
N
Nihilist88Lid
01-01-2024, 00:00
#8
Druktemaker zei:
Ik ben natuurlijk geen therapeut o.i.d, maar is het voor jou niet veel zinvoller om je te verdiepen in het leren ontspannen? En dan geen drugs, maar door mediteren of iets dergelijks? ๐Ÿ˜ฎ
Klik om te vergroten...
Valt een lsd trip hier ook onder, want dat heeft altijd wel vrolijk, funny en ontspannend gewerkt. Goh als ik zo'n intense negatieve emoties ervaar, denk je niet aan iets positiefs.
Maar dat hebben mijn huisarts, psycholoog en recente psychiater ook al aangegeven, ik heb zelden rust in mn hoofd, hyperventileer soms as ne zot, alsof ik onder constante stress sta๐Ÿ˜•
C
CasaanLid
01-01-2024, 00:00
#9
Zoek het eens in een meditatie training.
LSD is geen middel dat je gebruikt om te ontspannen, dat kan zelfs heel verkeerd uitpakken.

Zoek hulp, je bent goed in staat om over te brengen wat je nodig hebt, praat daarover met mensen die je kunnen helpen.
N
Nihilist88Lid
01-01-2024, 00:00
#10
Casaan zei:
Zoek het eens in een meditatie training.
LSD is geen middel dat je gebruikt om te ontspannen, dat kan zelfs heel verkeerd uitpakken.

Zoek hulp, je bent goed in staat om over te brengen wat je nodig hebt, praat daarover met mensen die je kunnen helpen.
Klik om te vergroten...
Mja lsd zou in deze toestand eerder vr bad trip zorgen.
Mja ik praat nog veel met de persoon waarover dit gaat.
Maar heb er indd ook al aan gedacht om mn ambulante afspraken met recente psychiater (die me al goed geholpen heeft), terug te starten, kan ook extra steun/kracht zijn bij nieuwe baan.

En dat goed overbrengen, is nog onder invloed v 6apb๐Ÿ™ƒ
C
CasaanLid
01-01-2024, 00:00
#11
Nihilist88 zei:
Mja lsd zou in deze toestand eerder vr bad trip zorgen.
Mja ik praat nog veel met de persoon waarover dit gaat.
Maar heb er indd ook al aan gedacht om mn ambulante afspraken met recente psychiater (die me al goed geholpen heeft), terug te starten, kan ook extra steun/kracht zijn bij nieuwe baan.

En dat goed overbrengen, is nog onder invloed v 6apb๐Ÿ™ƒ
Klik om te vergroten...
Fuck 6apb

XTC heeft me geleerd dat ik nuchter ook sociaal en ondernemend kan zijn.
LSD heeft me geleerd dat ik een mening heb.

Laat 6apb jou dan maar leren dat je iets over kan brengen.

Of je nu wel of niet onder invloed was van 6apb, je hebt een vaardigheid gebruikt die je al reeds bezit.
Wat je jezelf mag gaan leren is dat je die vaardigheid ook nuchter kan gebruiken.

Go for it maat!
N
Nihilist88Lid
01-01-2024, 00:00
#12
Casaan zei:
Fuck 6apb

XTC heeft me geleerd dat ik nuchter ook sociaal en ondernemend kan zijn.
LSD heeft me geleerd dat ik een mening heb.

Laat 6apb jou dan maar leren dat je iets over kan brengen.

Of je nu wel of niet onder invloed was van 6apb, je hebt een vaardigheid gebruikt die je al reeds bezit.
Wat je jezelf mag gaan leren is dat je die vaardigheid ook nuchter kan gebruiken.

Go for it maat!
Klik om te vergroten...
True, moetk toegeven, zelfs nuchter ben ik een prater, zoeen waar een stop/pauzeknop bijgeleverd zou moeten worden ๐Ÿ˜‰
Jullie woorden zijn gewoon de bevestiging v mijn gevoel dat het zo niet verder kan.
Maar ts heel nieuw voor mij deze korte opeenvolging gebruik v drugs n sinds donderdag non-stop. Maar besef het n ervaar dit als zeer abnormaal n geen oplossing eerder opening richting afgrond. Ook totaal andere intentie ivm hoe ik eerder iets nam. Mn kop nuchter op deze feiten houden, zal me msschn nog kwellen, mr zo'n complexe zaken als vriendschap/liefde kunt ge beter nuchter benaderen. That's my target ๐Ÿ˜‰

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."