Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsAanhoudende klachten?

Aanhoudende klachten?

6 antwoorden
2 weergaven
18-5-2026
d
donnie31Lid
01-01-2024, 00:00
#1
Wie van jullie herkennen dit?

Ik heb een redelijke wilde periode gehad in het gebruik van verschillende middelen.

Qua uppers is dit echter al behoorlijk wat jaren geleden

Als ik mezelf terug zie op bijv een filmpje sta ik blijkbaar nog steeds dagelijks onbewust te kaakschaatsen.. de kaakspanning uit zich weer in een gespannen nek wat op zijn beurt weer resulteerd in hoofdpijn.

Ik me erbij neergelegd dat de kaaktick wellicht permanente neurologische schade is als gevolg van onveilig/misbruikend gebruik in het verleden maar vervelend is het wel.

Nu is mijn vraag, ervaar jij soortgelijke of andere klachten waarbij je een verband kan leggen bij het vroegere gebruik van een middel?

Groet
m
mitchieeeLid
01-01-2024, 00:00
#2
ik ervaar het zelfde
d
donnie31Lid
01-01-2024, 00:00
#3
mitchieee zei:
ik ervaar het zelfde
Klik om te vergroten...
En je denkt ook dat het permanent is?
S
SneeuwStormLid
01-01-2024, 00:00
#4
@Zeehond jij hebt zoiets toch ook een keer gepost? Staat mij iets van bij.
P
Paranoize.Lid
01-01-2024, 00:00
#5
Kan inderdaad wat jij zegt maar kaakschaatsen zoals jij het noemt of gewoon tandenknarsen hoeft niet persee iets door drugsgebruik te zijn. Het is een best wel bekend dingetje onder de mensen en kan natuurlijk wel door drugsgebruik uitgelokt worden maar is niet persee zozeer neurologische hersenschade heeft volgensmij meer met je gebid zelf of stress ofzo te maken
m
mitchieeeLid
01-01-2024, 00:00
#6
donnie31 zei:
En je denkt ook dat het permanent is?
Klik om te vergroten...
ik zou het niet weten, ik weet wel dat het na xtc gebruik is gekomen
Z
ZeehondLid
01-01-2024, 00:00
#7
SneeuwStorm zei:
@Zeehond jij hebt zoiets toch ook een keer gepost? Staat mij iets van bij.
Klik om te vergroten...
Klopt, goed onthouden zeg!
Tijdens gebruik van uppers heb ik er sowieso veel last van.
Maar ook weken of maanden daarna nog in mildere vorm, maar ik voel het wel.
Zeker bij spanning en concentratie maar ook als ik techno muziek luister; alsof mijn hersenen connectie maken met drugs….
En ik gebruik pas een jaar of 2 en best wel verantwoord.
Volgens mij is het blijvend.
Kan te maken hebben met gevoeligheid voor stress.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."