#1
Behoorlijke tolerantie dus.. ook even terugkomend op je post en mijn comment in dit topic. https://drugsforum.nl/threads/bromazolam.67875/post-1673866wow ik moet echt wel 2mg slikken voordat ik cpam merk
Behoorlijke tolerantie dus.. ook even terugkomend op je post en mijn comment in dit topic. https://drugsforum.nl/threads/bromazolam.67875/post-1673866wow ik moet echt wel 2mg slikken voordat ik cpam merk
Ik heb dit idee ook gehad, maar dan met alprazolam. Ik had eerst die van Sandoz, maar die was niet meer te krijgen of iets dergelijks. Dus heb ik nu die van Mylan.Ik ben al vanaf mijn 16e verslaafd (begon met pils) en op mijn 18e heroine. Ik zou en moest gewoon mezelf verdoven maakte me niet uit met wat want ik heb een paniekstoornissen en een sociale fobie. Nu heb ik een vraag over clonazepam want het helpt me erg goed bij mijn sociale fobie en angst en geeft me wat rust (2mg). ZIk heb nogal wat ssri's geprobeerd maar die maakten me altijd opgefokt. Ik had 2mg van Sandoz en merkte daar niet veel van maar las er wonderen over clonazepam, toen kreeg ik Rivotril (Roche) van een kennis en alhoewel het een benzo is (clonazepam)het geeft je geen domper zoals diazepam of Lorazepam, maar mijn sociale fobie verdween als sneeuw voor de zon en was niet suf, en mijn chef die keek me aan van: wat is er met hem aan de hand, hij is altijd zo stilletjes. Zijn er meer mensen die verschil merken tussen de fabrikanten van Clonazepam (Sandoz en Roche en misschien nog andere fabrikanten)?
Het zit echt tussen de oren, de kwaliteitseisen voor medicijnen zijn in Europa zeer hoog.Meestal zijn de Sandoz pillen van mindere kwaliteit dan Mylan, heb nog nooit gehoord dat het andersom was, maar zit het tussen de oren? Wie weet. Ik heb vandaag weer Roche fabricaat weten te bemachtigen, moet er nog wel even langer op wachten maar, zoals iedereen weet is Roche de (Duitse) uitvinder van diverse meds. Van Valium t/m flunitrazepam, Ik heb eens een hele strip Sandoz Clonazepam weggewerkt wanat na één uur merkte ik er nog steeds niks van en merkte na 4 pillen er nog helemaal niks/nada/niente van, zelfs na 10 pillen had het geen effect. Ik ben terug gegaan naar de apotheek die gaven me een ander doosje en waarempel een wereld van verschil dit keer zat er wel de werkzame stof clonazepam in. Zo zie je maar, die fabrikanten, ik weet niet hoe ze het maken maar die klooien soms ook maar wat aan.
Alprozolam is een sterk goedje, ik had de 2mg pillen en van 1 mg waren mijn slaapproblemen uit de wereld, het is een echt slaapmiddel en werkt niet te lang door zodat je de halve dag nog onder invloed bent. Ik geloof niet dat er veel verschil zit tussen fabrikanten, maar dat is mijn ervaring, groeten MJR_
Ik vind Lorazepam meer een middel tegen angststoornissen, of Tranxène, maar vooral Lorazepam het doet me een beetje aan flunitrazepam denken, en ik sliep oop 1mg alprozalam als een roos, mmisschien pieker ik inderdad wel veel, daar heb ik wel een h andje van, ik ben ook grijs inmiddelsHet zit echt tussen de oren, de kwaliteitseisen voor medicijnen zijn in Europa zeer hoog.
Daarbij is alprazolam niet echt een slaapmiddel, maar meer ontwikkeld voor angststoornissen. Je blijft er relatief wakker van en het neemt wel je angstgevoelens weg. Maar je kunt er inderdaad ook wel lekker op slapen, als je bijvoorbeeld veel piekert. Maar meestal wordt voor een goede nachtrust temazepam voorgeschreven.
De range is dus tussen de 80 en 125% van het origineel. Dan kan 0,5 mg generieke alprazolam dus overeenkomen met ongeveer 0,4 tot 0,6 mg Xanax.Lees effe controversen.Generieke geneesmiddelen - Wikipedia
nl.m.wikipedia.org
Klopt , toen ik in detox ging voor de valium drop van +100 naar 40mg kreeg ik roché , had zelf enkel het generiek teva of eg gehad.De range is dus tussen de 80 en 125% van het origineel. Dan kan 0,5 mg generieke alprazolam dus overeenkomen met ongeveer 0,4 tot 0,6 mg Xanax.
Dat lijkt me een acceptabele range.
Je hebt in zekere zin gelijk, ik gebruik nu baclofen tegen mijn angst-stoornissen en daardoor alcoholisme. Een wonder middel baclofen, ze willen me echter niet meer dan 100mg per dag voorschrijven, en ik heb het boek gelezen van Ameisen, de New Yorkse cardioloog die in frankrijk zichzelf 270mg voorschreef en totaal van zijn fles whiskey per dag genezen was. Dit deed hij 12 dagen, doseerde zichzelf tot 120mg per dag en was genezen van zijn alcoholisme https://www.medischcontact.nl/nieuws/laatste-nieuws/artikel/de-kruistocht-van-een-ex-alcoholist.htmZal er eens op letten. Ik krijg weleens wat clonazepam van mijn pa mee voor spanning in nek/rug. Ik neem dan meestal een kwartje tot halfje van een 0,5 mg pil en sowieso niet elke dag. Eerst was dit altijd Sandoz, nu heb ik wat gekregen van het origineel: Rivotril. Nog niet genomen die laatste, maar benieuwd of er verschil in zit. Zal het hier posten wanneer ik het weet.
Ik denk dat je verkeerd bezig bent als je benzo's voor die reden gebruikt. Je onderdrukt nu je angsten, je confronteert jezelf er niet mee. Zo maak je jezelf afhankelijk van benzodiazepinen om geen sociale angst te voelen. Stop je ermee, dan is al die angst er weer, vaak meer zelfs. Ga je ermee door, dan zul je ook steeds meer nodig hebben. Pas hier echt mee op...
Damn , 2mg staat gelijk aan 40mg diazepam ongeveer. Ik zit op 3mg clonazepam dagelijks en die van mij smaken ook zoet en lossen in 20 seconden op in mijn mond.wow ik moet echt wel 2mg slikken voordat ik cpam merk

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."