#1
@Geneesmiddel ,
Vreemd genoeg kon ik het toen pas loslaten en ervaarde ik echt de bevrijding. Ik zal best in de toekomst wat wiet doen of een goede whisky. Maar of dat over 4 maanden is of 4 jaar. I don't care.. Door clean en cravingvrij te ervaren, heb ik veel zelfvertrouwen gekregen dat ik het kan. Niet de strijd met de drugs aangaan maar met mezelf. En niet alleen strijden, positieve doelen stellen. 'Samenwerken' met mijzelf.
Hele mooie visie. Ik hoop dit later ooit ook op mezelf toe te kunnen passen. Voor nu heb ik de handdoek in de ring gegooid wat betreft middelen. Stoppen met vechten en craving vrij leven.
Maar stiekem zou ik ooit in de toekomst nog weleens leuke sessies willen hebben. Een keertje LSD bijvoorbeeld. Voor nu weet ik dat als ik dat zou doen, het eindigt in LSD, 2cb, ketamine en mogelijk nog wat extra's. En de weken daarna craving naar andere middelen.