#1
Je bent pas 21ā¦.ik zou vooral lekker gaan leven en kijken wat je wilt. Zolang het gebruik je niet in de wegzet, je maatschappelijk meedraait en er geen problemen ontstaan is er volgens mij niet zoveel aan de hand.
Belangrijk om afspraken met jezelf te maken betreft je gebruik, wanneer gaat het je in de weg zitten en wordt het misbruik.
Belangrijk om afspraken met jezelf te maken betreft je gebruik, wanneer gaat het je in de weg zitten en wordt het misbruik.