#1
?Me too. Zware escalaties. Politie, ambulance noem maar op. Ik zag er ook niet uit en heeft mijn baan gekost.
?Me too. Zware escalaties. Politie, ambulance noem maar op. Ik zag er ook niet uit en heeft mijn baan gekost.
Me too. Zware escalaties. Politie, ambulance noem maar op. Ik zag er ook niet uit en heeft mijn baan gekost.
Echt respect hoor!Ik ben clean. Ik kan maaaaaanden niets nemen, het was:
Alcohol, benzo's, wiet, en oxcycodon.
Met alles ben ik gestopt, heeeel soms neem ik oraal een keertje 2fdck. Maar dat is ook alweer maanden geleden....
Helemaal clean ben ik niet, maar wel van het probleem middel (cannabis).Wat ik even kwijt wil. Ik ben hier niet zo aanwezig maar lees wel veel. Ik lees vaker en vaker het woord Clean.
Ik weet niet of dit geheel clean is van je drugs of choice.
In elk geval weer ik hoe moeilijk het is na 5 opnames ben ik van de lichamelijke verslavende middelen af.
Clean ben ik niet. Eerlijk is eerlijk.
Maar ik wil even mijn respect betuigen aan diegene die dit lukt en the struggle kennen.
Altijd op je hoede blijven voor cross-addiction, dat sluipt er zo inHier was het alchol en Coke.
Kan nog steeds niet van andere middelen zoals trippers. Of sommige stims. Maar ik doe het wanneer ik het wil en niet omdat het moet.
Maar de valkuilen zijn er altijd bij mij.
Echter alcohol en Coke escaleerde altijd.
Dat heb ik niet meer
Ook gehoord. Cannabis, bla bla bla het is maar wiet. 15 jaar geleden was ik dat zat. 2 a 3 gram per dag. Resultaat cold turky. Doei vriendjes, een maand niet of nauwelijks slapen en moeite met eten.Helemaal clean ben ik niet, maar wel van het probleem middel (cannabis).
Thanks en insgelijks. Hou vol hè, het is het waard
Wow wat heftig.Het moeilijkste aan mijn gebruik is dat ik verslaafd ben maar ook functioneel gebruik
Bijvoorbeeld kratom en benzodiazepines voor chronische pijn, mentale problemen en soms slapeloosheid en dat maakt het voor mij heel erg lastig en haast onmogelijk om clean te worden
Ik heb al eens opgenomen gezeten en ben al eens clean geworden
Ik probeer symptoom bestrijdend te gebruiken maar vecht tegen hoe lekker ik het vind
Komt omdat ik als kind al verslaafd aan cannabis, alcohol en harddrugs was en daarna pas medicatie functioneel ging gebruiken
Ik zit daar echt heel erg mee
Het functioneel gebruik van medicijnen is natuurlijk voor een reden, symptoom bestrijdend zo probeer ik ze dan ook te gebruikenWow wat heftig.
Je schrijft ook dat je functioneel gebruikt. Nu snap ik dat met kratom.
Maar functioneel gebruik voor mentale.problemen snap.ik niet zo?
Is dat niet een verkapte verslavingssmoes? With all respect
Ik ken de cirkel wat je omschrijft. Maar na een tijd besefte ik dat ik ook ontwennig bestreed. Ik heb ook als minderjarige benzo's gekregen. En kan nu pas sinds een half jaar zonder slapen.
Wilde alleen even kwijt hoe heftig ik je post vind en respect dat je blijft proberen er gezond mee.om te gaan.
Me too. Zware escalaties. Politie, ambulance noem maar op. Ik zag er ook niet uit en heeft mijn baan gekost.Hier was het alchol en Coke.
Kan nog steeds niet van andere middelen zoals trippers. Of sommige stims. Maar ik doe het wanneer ik het wil en niet omdat het moet.
Maar de valkuilen zijn er altijd bij mij.
Echter alcohol en Coke escaleerde altijd.
Dat heb ik niet meer
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."