#1
Niet na een week ik heb in rehab gezeten en dat gaat om maanden jaren en hoge dossiseb.Bedankt voor alle reacties! Ik merk nu nog geen afkickverschijnselen. Dus ga er vanaf blijven. ik heb wel 7 dagen lang zitten snoepen… ga ik daar een zo geheten rebound van krijgen? En zo ja kan ik dan een kwartje nemen om ‘sudden death’ of trillingen te voorkomen wat bij benzo rehab kan gebeuren?