Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsBromazolam

Bromazolam

7 antwoorden
5 weergaven
18-5-2026
D
De ApothekerLid
01-01-2024, 00:00
#1
Benzojournalist zei:
Bedankt voor alle reacties! Ik merk nu nog geen afkickverschijnselen. Dus ga er vanaf blijven. ik heb wel 7 dagen lang zitten snoepen… ga ik daar een zo geheten rebound van krijgen? En zo ja kan ik dan een kwartje nemen om ‘sudden death’ of trillingen te voorkomen wat bij benzo rehab kan gebeuren?
Klik om te vergroten...
Niet na een week ik heb in rehab gezeten en dat gaat om maanden jaren en hoge dossiseb.
W
Whiskas010Lid
01-01-2024, 00:00
#2
Er zijn meerdere middelen waarbij je bij de dokter op recept zwaar spul voor geschreven kunt krijgen.
Bromazolam, ik heb een hoge benzo tolerantie is de enige die de buurt komt van waar mijn voorkeur naar uit gaat.
Echter ben ik 16 jaar zwaar verslaafd geweest aan alcohol vooral maar met episodes van combinaties.

Bromazolam is net als (op recept) Nitrazepam, deze heeft een 16-38 uur Halfwaardetijd (t1/2)
Wanneer je dit dus elke dag neemt heeft je lichaam niet de tijd om alles te verwerken voor de nieuwe dosis binnenkomt.
Dit vermoed ik ook bij Bromazolam.
L
Linda1979Lid
01-01-2024, 00:00
#3
Benzojournalist zei:
Hola, ik heb een vraagje… ik gebruik nu al een week lang bromalzolam, 3mg per dag om te slapen. Naast het lekkere slapen geeft het me de dag erna enorm veel energie die ik ook weer goed kan gebruiken. Het voelt eindelijk allemaal weer normaal. Nu is mijn vraag: is mijn gebruik al op een niveau dat verslaving toe kan treden, en dus moet af taperen ? Of dat het juist een middel is wat goed bij mij past?
Klik om te vergroten...
Stoppen
B
BenzojournalistLid
01-01-2024, 00:00
#4
Hola, ik heb een vraagje… ik gebruik nu al een week lang bromalzolam, 3mg per dag om te slapen. Naast het lekkere slapen geeft het me de dag erna enorm veel energie die ik ook weer goed kan gebruiken. Het voelt eindelijk allemaal weer normaal. Nu is mijn vraag: is mijn gebruik al op een niveau dat verslaving toe kan treden, en dus moet af taperen ? Of dat het juist een middel is wat goed bij mij past?
D
De ApothekerLid
01-01-2024, 00:00
#5
Benzojournalist zei:
Hola, ik heb een vraagje… ik gebruik nu al een week lang bromalzolam, 3mg per dag om te slapen. Naast het lekkere slapen geeft het me de dag erna enorm veel energie die ik ook weer goed kan gebruiken. Het voelt eindelijk allemaal weer normaal. Nu is mijn vraag: is mijn gebruik al op een niveau dat verslaving toe kan treden, en dus moet af taperen ? Of dat het juist een middel is wat goed bij mij past?
Klik om te vergroten...
Ja,

Alle alarmbellen gaan af bij mij als ex en huidig benzodiazepine verslaafde.

Nee je kan gewoon nu nog in een keer of 1 dag de helft dan niks meer stoppen zonder medische zorgen. Nu kan dat nog.

Stop nu het nog enkel een paar dagen wat slaap problematiek kan geven of een enkele dag met rebound anxiety maar dat is niet direct de maanden en maanden aan pijn en angst die echte afhankelijk gaan geven mocht je nu nog wat weken doorgaan en de dosissen langzaam hoger maken door tolerantie.

Denk je dat het helpt medisch gezien ga naar je huisarts en doe het via behandeling maar stop nu het nog zoveel leed besparen kan.

Liefs apo.
B
BenzojournalistLid
01-01-2024, 00:00
#6
Bedankt voor alle reacties! Ik merk nu nog geen afkickverschijnselen. Dus ga er vanaf blijven. ik heb wel 7 dagen lang zitten snoepen… ga ik daar een zo geheten rebound van krijgen? En zo ja kan ik dan een kwartje nemen om ‘sudden death’ of trillingen te voorkomen wat bij benzo rehab kan gebeuren?
n
nauseaLid
01-01-2024, 00:00
#7
'K zou proberen direct te stoppen en een beetje te taperen als het echt niet gaat (niet te lang, ene dag een halfje, andere dag een kwartje). Succes er mee man! Is heerlijk spul, maar als je er op langere termijn mee doorgaat is maakt het meer kapot dan wat je lief is helaas uiteindelijk is er ook geen flikker meer aan (spreek uit ervaring). Kappen nu het nog kan! Af en toe nemen om te chillen kan best, maar pas goed op jezelf!
D
De DunneLid
01-01-2024, 00:00
#8
@Benzojournalist
Bromazolam heeft een erg lange werking en half waarde tijd. Elke dag en je bent aan t stapelen.
Ik mag aannemen dat je de hele week NIET aan het verkeer hebt deelgenomen?
Stop alsjeblieft…

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."