Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsHelp, 3-MMC verslaving

Help, 3-MMC verslaving

21 antwoorden
3 weergaven
18-5-2026
D
De ZandmanLid
01-01-2024, 00:00
#1
Ik hoor de naam Tactus niet zo vaak als hulpverlener.....zijn ze goed en hebben ze ook opname mogelijkheid?
Ik zit ook een beetje in die richting te denken, 16 jaar is wel erg jong om verslaafd te zijn...
V
VeryNicePersonLid
01-01-2024, 00:00
#2
Hey,
K ben een jongen van 16 jaar.
K ben op het moment 1jaar lang zwaar verslaafd aan 3-MMC
Me ambulante hulp tactus is vorige week.
Heeft iemand nog tips? Ik wil dat het stopt..
Thanks<3
A
AnunnakiLid
01-01-2024, 00:00
#3
Ik zag dat je aan martial arts deed, hoe vaak per week ben je daar mee bezig?

Erg belangrijk om een goed ritme in je dagelijks leven aan te houden dus dat kan in jouw geval doormiddel van werk/school en sport en evt andere hobbies. Dat gezegd eet je gezond? Voldoende slaap?

In ieder geval heel goed dat je hulp hebt gezocht, het komt goed velen zijn je voor geweest 🙂
T
TorchicLid
01-01-2024, 00:00
#4
Hey!

Wat ontzettend rot dat je zo afhankelijk bent van 3mmc maar wat knap dat je daar verandering in wilt aanbrengen!🤗

Hoe ziet je gebruik eruit? Gebruik je dagelijks of alleen weekenden? Wat is de hoeveelheid die je neemt? En misschien nog wel het meest belangrijk, waarom gebruik je het?

Waarom is je ambulante hulp gestopt bij Tactus? Het lijkt alsof je het nog hard nodig hebt.

Zelf heb ik ook een probleem met 3mmc dus ik weet heel goed hoe het voelt en hoe verschrikkelijk moeilijk en uitzichtloos het kan zijn. Ik wil je graag helpen en advies geven in hoeverre dat kan.

Asking for help is never a sign of weakness. It's one of the bravest things you can do❤️
D
De ZandmanLid
01-01-2024, 00:00
#5
Met een verslaving van deze grootte betwijfel ik of een ambulante behandeling wel gaat werken.
Maar mijn idee zou een opname veel beter zijn, en zul je sneller resultaten kunnen behalen.
Dan kun je sneller weer naar school en naar je werk.
Als je toch al 1 x per week gebruik niet alleen kunt handelen, betwijfel ik of ambulante begeleiding voldoende is.
Dat zou Tactus toch ook moeten kunnen inzien.
V
VeryNicePersonLid
01-01-2024, 00:00
#6
Anunnaki zei:
Ik zag dat je aan martial arts deed, hoe vaak per week ben je daar mee bezig?

Erg belangrijk om een goed ritme in je dagelijks leven aan te houden dus dat kan in jouw geval doormiddel van werk/school en sport en evt andere hobbies. Dat gezegd eet je gezond? Voldoende slaap?

In ieder geval heel goed dat je hulp hebt gezocht, het komt goed velen zijn je voor geweest 🙂
Klik om te vergroten...
nu nog 1x per week, door me verslaving lukt meer gewoon niet, wil het wel zsm opbouwen naar 3 a 4 keer.

Ik werk 4 dagen per week+ 1 dag school, dat zou dus moeten helpen! Ik eet gezond, Eet niet heel veel, maar wel alles wat ik kan, vooral fruit, sappig vlees en sla
Torchic zei:
Hey!

Wat ontzettend rot dat je zo afhankelijk bent van 3mmc maar wat knap dat je daar verandering in wilt aanbrengen!🤗

Hoe ziet je gebruik eruit? Gebruik je dagelijks of alleen weekenden? Wat is de hoeveelheid die je neemt? En misschien nog wel het meest belangrijk, waarom gebruik je het?

Waarom is je ambulante hulp gestopt bij Tactus? Het lijkt alsof je het nog hard nodig hebt.

Zelf heb ik ook een probleem met 3mmc dus ik weet heel goed hoe het voelt en hoe verschrikkelijk moeilijk en uitzichtloos het kan zijn. Ik wil je graag helpen en advies geven in hoeverre dat kan.

Asking for help is never a sign of weakness. It's one of the bravest things you can do❤️
Klik om te vergroten...
Mijn gebruik ziet er zo uit. 5 a 6 dagen per week gebruik ik het, Tussen de 5 en 8 gram per dag, Ik gebruikte het voor de fun, Mr die fun is nu een grote nachtmerrie

Ik krijg een nieuw behandelsplan bij Tactus, Dus dat is nog niet stop gezet

Als ik je kan helpen stuur ff een berichtje, Kan je een prive bericht sturen? Dan krijg je mn snap
F
FerdFatoehausLid
01-01-2024, 00:00
#7
Is een opname geen optie? 16 is nog erg jong en ambulant is misschien te vrijblijvend.
D
De ZandmanLid
01-01-2024, 00:00
#8
Mee eens. Ik zou aangeven om voor een opname te gaan....is volgens mij veel beter voor je maar ik ben geen arts of behandelaar.
Wel een ervaring deskundige helaas.
S
SpatsenLid
01-01-2024, 00:00
#9
De Zandman zei:
Ik hoor de naam Tactus niet zo vaak als hulpverlener.....zijn ze goed en hebben ze ook opname mogelijkheid?
Ik zit ook een beetje in die richting te denken, 16 jaar is wel erg jong om verslaafd te zijn...
Klik om te vergroten...
Regionale behandelaar in het Oosten van het land. Heb er ambulant gezeten, maar daar kon ik mijn verslaving nog liegend voorzetten ( waar ik uiteraard alleen mijzelf mee te pakken had )

Onlangs een klinische opname gehad bij SolutionS. Hoewel ik het niet helemaal eens ben met de “ 12 stappen plan “ ben ik ze wel eeuwig dankbaar voor alle hulp, tools en inzichten. Ik kan het van harte aanbevelen.
V
VeryNicePersonLid
01-01-2024, 00:00
#10
De Zandman zei:
Ik hoor de naam Tactus niet zo vaak als hulpverlener.....zijn ze goed en hebben ze ook opname mogelijkheid?
Ik zit ook een beetje in die richting te denken, 16 jaar is wel erg jong om verslaafd te zijn...
Klik om te vergroten...
Het kan intern bij Tactus, Ik ga eerst ambulant proberen, Heb afgesproken als dat niet werkt dat ik een tijdje intern ga
F
FerdFatoehausLid
01-01-2024, 00:00
#11
snuifduif2.0 zei:
Het kan intern bij Tactus, Ik ga eerst ambulant proberen, Heb afgesproken als dat niet werkt dat ik een tijdje intern ga
Klik om te vergroten...
Waarom zou het nu wel werken?
T
TorchicLid
01-01-2024, 00:00
#12
snuifduif2.0 zei:
nu nog 1x per week, door me verslaving lukt meer gewoon niet, wil het wel zsm opbouwen naar 3 a 4 keer.

Ik werk 4 dagen per week+ 1 dag school, dat zou dus moeten helpen! Ik eet gezond, Eet niet heel veel, maar wel alles wat ik kan, vooral fruit, sappig vlees en sla

Mijn gebruik ziet er zo uit. 5 a 6 dagen per week gebruik ik het, Tussen de 5 en 8 gram per dag, Ik gebruikte het voor de fun, Mr die fun is nu een grote nachtmerrie

Ik krijg een nieuw behandelsplan bij Tactus, Dus dat is nog niet stop gezet

Als ik je kan helpen stuur ff een berichtje, Kan je een prive bericht sturen? Dan krijg je mn snap
Klik om te vergroten...
Ik las je berichtje maar ik communiceer liever via het topic of via privé bericht. Zoals hierboven genoemd lijkt me een opname ook niet heel gek, ambulant lijkt te vrijblijvend met zo’n verslaving op deze leeftijd. En het lijkt me verstandig om hier zo snel mogelijk wat mee te doen ook in verband met je hersenen die op dit moment nog in volle ontwikkeling zijn.

En een klein vraagje, hoe heb je op deze leeftijd zoveel geld om deze hoeveelheden per dag te gebruiken? 😳 (absoluut geen oordeel hoor, maar ik had op die leeftijd niet zoveel geld. Als ik bereken hoeveel ik per gram betaal)
H
Harrie In De WarrieLid
01-01-2024, 00:00
#13
Torchic zei:
En een klein vraagje, hoe heb je op deze leeftijd zoveel geld om deze hoeveelheden per dag te gebruiken? 😳 (absoluut geen oordeel hoor, maar ik had op die leeftijd niet zoveel geld. Als ik bereken hoeveel ik per gram betaal)
Klik om te vergroten...
Volgens mij is je vraag al beantwoord hij doet een bbl opleiding waar je 1 dag op school zit en 4 dagen werkt.

Edit: verder sterkte met het traject hopelijk helpt het en je kan ambulant een kans geven en als het niet werkt altijd nog voor een opname gaan.
T
TorchicLid
01-01-2024, 00:00
#14
Harry In De Warrie zei:
Volgens mij is je vraag al beantwoord hij doet een bbl opleiding waar je 1 dag op school zit en 4 dagen werkt.

Edit: verder sterkte met het traject hopelijk helpt het en je kan ambulant een kans geven en als het niet werkt altijd nog voor een opname gaan.
Klik om te vergroten...
Dat klopt, maar dan kun je toch nooit 5-8 gram per dag van betalen maar goed, zal aan mij liggen😂
D
De ZandmanLid
01-01-2024, 00:00
#15
Misschien heeft hij een goed gevulde bankrekening. Wel jammer van al dat geld wat er naar de verslaving toegaat.
V
VeryNicePersonLid
01-01-2024, 00:00
#16
Torchic zei:
Ik las je berichtje maar ik communiceer liever via het topic of via privé bericht. Zoals hierboven genoemd lijkt me een opname ook niet heel gek, ambulant lijkt te vrijblijvend met zo’n verslaving op deze leeftijd. En het lijkt me verstandig om hier zo snel mogelijk wat mee te doen ook in verband met je hersenen die op dit moment nog in volle ontwikkeling zijn.

En een klein vraagje, hoe heb je op deze leeftijd zoveel geld om deze hoeveelheden per dag te gebruiken? 😳 (absoluut geen oordeel hoor, maar ik had op die leeftijd niet zoveel geld. Als ik bereken hoeveel ik per gram betaal)
Klik om te vergroten...
Werk 4 dagen in de week van half8 tot half5, daarom zoveel geld
V
VeryNicePersonLid
01-01-2024, 00:00
#17
Torchic zei:
Dat klopt, maar dan kun je toch nooit 5-8 gram per dag van betalen maar goed, zal aan mij liggen
Klik om te vergroten...

Torchic zei:
Dat klopt, maar dan kun je toch nooit 5-8 gram per dag van betalen maar goed, zal aan mij liggen😂
Klik om te vergroten...
Jawel, Verdien tussen de 900-1200
T
TorchicLid
01-01-2024, 00:00
#18
snuifduif2.0 zei:
Werk 4 dagen in de week van half8 tot half5, daarom zoveel geld
Klik om te vergroten...
Ah zo! Ik snap het!

Heb je de reacties op het topic al een beetje kunnen laten bezinken? Aangezien er toch veel leden een klinische behandeling aanraden.
T
TorchicLid
01-01-2024, 00:00
#19
snuifduif2.0 zei:
Jawel, Verdien tussen de 900-1200
Klik om te vergroten...
Heb je wel goedkope 3mmc als je 5-6 dagen per week zoveel gram gebruikt🙈
V
VeryNicePersonLid
01-01-2024, 00:00
#20
Torchic zei:
Heb je wel goedkope 3mmc als je 5-6 dagen per week zoveel gram gebruikt🙈
Klik om te vergroten...
Soms ga je rare dingen doen voor geld, oneerlijke dingen man

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."