#1
Ik heb het hier dan ook over zeer sporadisch gebruik, niet over weken/maanden. Ik nam dat toen bij de benzo afkickperiode 3 x seroquel (quetapine) en daarna mirtazapine eerst 15mg (nam da voorheen ook al jaren in hogere doseringen), was toen al enige tijd mee gestopt, tot ik terug vaster en regelmatiger slaapritme had, halveerde ik nr 7.5mg n ook minder n minder.Ik moet zeggen dat je wel degelijk nare ontwenningsverschijnselen kunt krijgen als je na een tijdje seroquel te hebt genomen.
In een keer stoppen met dat spul levert o.a. gigantische nachtmerries op, naast overdag een soort van over emotionele buien....,en slaapwandelen.
( Eigen ervaring)
Dus hopend, hiermee wat meer duidelijkheid te hebben kunnen brengen. En dat het in beide medicijnen in overleg met arts is.