Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsGhb afkicken. Mentaal trek moeilijk..

Ghb afkicken. Mentaal trek moeilijk..

26 antwoorden
3 weergaven
18-5-2026
G
GhabeeLid
01-01-2024, 00:00
#1
Ga ik zeker doen mocht ik toch nog een beetje last krijgen neem ik 5MG dia maar dit hoofdstuk is voor mij aardig goed afgesloten. We wachten het nog even af. Heb me in tijden in ieder geval niet zo goed gevoeld. Iedereen bedankt voor de hulp en tips.
D
De ZandmanLid
01-01-2024, 00:00
#2
Dit is goed nieuws allemaal, ik zeg alleen een ding zo kort na het stoppen met die zooi....
Looft den dag pas als het avond is!
Het komt er nu op aan om vol te blijven houden, ook als je cravings gaat krijgen...
G
GABA-B BonanzaLid
01-01-2024, 00:00
#3
Ja en koop toch iets van Gaba B analoog of ga je nooit nog G doen?
D
De ZandmanLid
01-01-2024, 00:00
#4
Als je verstandig bent, dan ga je in dit soort gevallen dus noooooit meer G doen, lijkt me zo...
D
De ZandmanLid
01-01-2024, 00:00
#5
Dan moet je als alcoholist heel sterk in je schoenen staan,!
Als ik dat gedaan had toen ik stopte, had ik het niet gered.
Nee. Gedurende vele jaren heb ik geen enkele soort alcoholische drank in huis gehad. Dit om een snelle terugval te voorkomen.
G
GhabeeLid
01-01-2024, 00:00
#6
G is voor mij nu verleden tijd. Ik heb vannacht een lekkere nacht van 12 uur slaap gehad en ik denk nu terug.. jonge jonge wat ben jij dom geweest maar zeker blij dat dit is alles over is.
Wat betreft Gaba b heb ik nog genoeg diazepam en bromozalam in huis (dit ga ik niet elke dag gebruiken maar mocht de craving zo erg zijn ,'wat ik niet ga verwachren'. Dan heb ik iets achter de hand.
G
GABA-B BonanzaLid
01-01-2024, 00:00
#7
Ja met dia kan je iets sneller gaan dat klopt. Maar houd jezelf niet voor de gek, als je te snel wil gaan ga je fouter maken.

Vraagje: waarom enkel dia in huis? je had het jezelf eenvoudiger kunnen maken.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."