Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsGhb afkicken. Mentaal trek moeilijk..

Ghb afkicken. Mentaal trek moeilijk..

26 antwoorden
4 weergaven
18-5-2026
G
GABA-B BonanzaLid
01-01-2024, 00:00
#1
Ja met dia kan je iets sneller gaan dat klopt. Maar houd jezelf niet voor de gek, als je te snel wil gaan ga je fouter maken.

Vraagje: waarom enkel dia in huis? je had het jezelf eenvoudiger kunnen maken.
_
_shikantazaLid
01-01-2024, 00:00
#2
Precies. En daarom moet een GHB verslaafde geen Benzo's in huis hebben.
G
GhabeeLid
01-01-2024, 00:00
#3
Hallo ik ben sinds gisteren begonnen met afbouwen van mijn ghb verslaving. Op de hartkloppingen en hartslag van 130 op sommige tijden is dit allemaal best te doen alleen.. mentaal is dit zo zwaar ik word al angstig van mensen die buiten aan het praten zijn, deuren van Autos en de buurvrouw die stofzuigt. Ik zit op 1.8ML dus het is nog een stukje.

1.8ml per 2 uur en ik gebruik nu vanaf de zomervakantie elke dag.

Iemand misschien tips?
_
_shikantazaLid
01-01-2024, 00:00
#4
Kijk hier: https://drugsforum.nl/threads/ghb-afkick-baclofen-lyrica-help-tips.73407/ en/of stuur @Odin69 een bericht. En anders naar je huisarts gaan.
G
GABA-B BonanzaLid
01-01-2024, 00:00
#5
Ghabee zei:
Hallo ik ben sinds gisteren begonnen met afbouwen van mijn ghb verslaving. Op de hartkloppingen en hartslag van 130 op sommige tijden is dit allemaal best te doen alleen.. mentaal is dit zo zwaar ik word al angstig van mensen die buiten aan het praten zijn, deuren van Autos en de buurvrouw die stofzuigt. Ik zit op 1.8ML dus het is nog een stukje.

Iemand misschien tips?
Klik om te vergroten...
Specifier wat beter ajb. Hoelang al 24/7 en 1.8ML per hoeveel tijd? enz
G
GABA-B BonanzaLid
01-01-2024, 00:00
#6
Dus nog niet aan het afbouwen? Of aan hoeveel ML zat je?

dupont zei:
Kijk hier: https://drugsforum.nl/threads/ghb-afkick-baclofen-lyrica-help-tips.73407/ en/of stuur @Odin69 een bericht. En anders naar je huisarts gaan.
Klik om te vergroten...

Neen dit is beter:
https://drugsforum.nl/threads/hulp-...ghb-voor-alle-newbie’s-en-andere-leden.71695/
G
GhabeeLid
01-01-2024, 00:00
#7
1.8ml per 2 uur maar dan is er wel veel onrust, angst en hoge hartslag. dus dan zit ik te laag?

Aan het afbouwen ik kom van 2.5ml
G
GABA-B BonanzaLid
01-01-2024, 00:00
#8
Ghabee zei:
1.8ml per 2 uur maar dan is er wel veel onrust, angst en hoge hartslag. dus dan zit ik te laag?

Aan het afbouwen ik kom van 2.5ml
Klik om te vergroten...
natuurlijk verkeerd je lichaam in paniek: normaal bouwt men elke dag af met 0,2ML. Sinds wanneer is de overgang van 2,5 naar 1.8 gegaan?

Want heb je thuis liggen van Benzodiapines (Gaba A) en Gaba B analogen of gabapentinoids?
https://psychonautwiki.org/wiki/Gabapentinoid

Hoeveel G heb je nog liggen?
G
GhabeeLid
01-01-2024, 00:00
#9
Ik wilde het zo snel mogelijk doen dus ik ben na 4 uur slapen vannacht op diazepam naar 1.8 gegaan.. maar die vlieger gaat niet op.

Ik heb mezelf nu wel redelijk stabiel op 1.8 zitten maar dit heeft me mentaal wel even een knoei gegeven.
G
GABA-B BonanzaLid
01-01-2024, 00:00
#10
Ghabee zei:
Dia en G is wel het gene dat ik kwa afkicken in huis kan halen. Pregabaline zou ik ook nog kunnen halen. Zoals het nu zo gaat ga ik morgen na een nacht slapen op bromozalam verder op 1.6 hopen dat ik wat rust kan pakken. En morgen mentaal weer sterk er voor kan.
Klik om te vergroten...
Succes alvast en naar je lichaam luisteren maar je hebt de essentie beet, van alle middeltjes kan ik baclofen aanraden, puur goud van de pharma industrie.
G
GhabeeLid
01-01-2024, 00:00
#11
Ik heb uiteindelijk 50ml er bij gehaald en ga vanaf nu 0.2 naar beneden ook heb ik voor de laatste 1ML 4 dia gehaald van 10mg. Op naar zondag nuchter zijn!
G
GhabeeLid
01-01-2024, 00:00
#12
Bedankt voor de help en tips mensen.
G
GhabeeLid
01-01-2024, 00:00
#13
Nadat ik gistermiddag mijn bromozalam binnen heb gekregen rond 14:00. (ik had mezelf op 1.5ML zitten op dat moment) ben ik naar de voordeur gesprint en gelijk een halve pil ingenomen.. eindelijk! De hartkloppingen en de angst het was allemaal weg. Rond 18:00 heb ik steun van mijn vriendin gekregen die klaar was met werken. En vanaf daar heb ik alles op alles gezet om mezelf te pushen naar 1.2 dit was geen makje maar die bromozalam echt top spul! Weer een halfje er in we zijn als een blok beton de bank in gezakt en gelachen heerlijk gevoel. Toen ik me comfortabel genoeg voelde en het aan durfde op 1.2ml te slapen heb ik nog een Bromo er in gegooit. Vannacht heb ik 8 uur lang geslapen en ben wakker geworden alsof ik herboren ben. Tot nu aan toe heb ik nog geen G meer gehad ik tril wat lichtjes nog 4 Diazepam achter de hand dus ik kan met bijna alle zekerheid zeggen.. its over ik heb me lang niet zo blij gevoeld als nu. Ik weet dat brormozalam niet gebruikt word als afkick middel maar voor mij heeft dit het hem echt gedaan. Nu de mentale strijd aan gaan. Maar dan denk ik wel even terug aan 2 dagen geleden toen ik met een hartslag van 136 op de bank lag en dacht dat ik het loodje zou leggen.
_
_shikantazaLid
01-01-2024, 00:00
#14
Pas je wel op met die benzo's? Gooi maar lekker weg als je na 3 dagen zonder GHB stabiel bent.
G
GhabeeLid
01-01-2024, 00:00
#15
Ga ik zeker doen mocht ik toch nog een beetje last krijgen neem ik 5MG dia maar dit hoofdstuk is voor mij aardig goed afgesloten. We wachten het nog even af. Heb me in tijden in ieder geval niet zo goed gevoeld. Iedereen bedankt voor de hulp en tips.
D
De ZandmanLid
01-01-2024, 00:00
#16
Dit is goed nieuws allemaal, ik zeg alleen een ding zo kort na het stoppen met die zooi....
Looft den dag pas als het avond is!
Het komt er nu op aan om vol te blijven houden, ook als je cravings gaat krijgen...
G
GABA-B BonanzaLid
01-01-2024, 00:00
#17
Ja en koop toch iets van Gaba B analoog of ga je nooit nog G doen?
D
De ZandmanLid
01-01-2024, 00:00
#18
Als je verstandig bent, dan ga je in dit soort gevallen dus noooooit meer G doen, lijkt me zo...
D
De ZandmanLid
01-01-2024, 00:00
#19
Dan moet je als alcoholist heel sterk in je schoenen staan,!
Als ik dat gedaan had toen ik stopte, had ik het niet gered.
Nee. Gedurende vele jaren heb ik geen enkele soort alcoholische drank in huis gehad. Dit om een snelle terugval te voorkomen.
G
GhabeeLid
01-01-2024, 00:00
#20
G is voor mij nu verleden tijd. Ik heb vannacht een lekkere nacht van 12 uur slaap gehad en ik denk nu terug.. jonge jonge wat ben jij dom geweest maar zeker blij dat dit is alles over is.
Wat betreft Gaba b heb ik nog genoeg diazepam en bromozalam in huis (dit ga ik niet elke dag gebruiken maar mocht de craving zo erg zijn ,'wat ik niet ga verwachren'. Dan heb ik iets achter de hand.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."