#1
Dia en G is wel het gene dat ik kwa afkicken in huis kan halen. Pregabaline zou ik ook nog kunnen halen. Zoals het nu zo gaat ga ik morgen na een nacht slapen op bromozalam verder op 1.6 hopen dat ik wat rust kan pakken. En morgen mentaal weer sterk er voor kan.