#1
Als je doet wat je deed, krijg je wat je kreeg.
Hoe filosofisch, zalig, maar ik heb wat meer duidelijkheid nodig ... Please, haha!Als je doet wat je deed, krijg je wat je kreeg.
Deze was duidelijk, thx vent!Acht maanden ellende van een week gebruik en dan gewoon weer opnieuw met hetzelfde middel beginnen. Word eens wakker kerel.
Of ga je net zo lang doorvragen totdat iemand zegt dat het een geweldig slim plan is?
Oh die quote die je gooide zegt Lucia Rijker ook vaak in Dream School op NPO. Net als: waar ligt jouw commitmont haha.Wat bedoel je @FredKroket ?
Waar ligt jouw commitmont?Als je doet wat je deed, krijg je wat je kreeg.
Wel een aanrader als je een keer niks te doen hebt. Er zitten inspirerende verhalen bij en Lucia heeft ook wel een aantal wijsheden te delen.Aha! Nog nooit gezienKen de oneliner van NA meetings.
Cool, zet 't op m'n todo lijstjeWel een aanrader als je een keer niks te doen hebt. Er zitten inspirerende verhalen bij en Lucia heeft ook wel een aantal wijsheden te delen.
Ik kijk er ook altijd met veel plezier naar. Ik erger me er alleen kapot aan dat ze telefoons mogen hebben 😂@FredKroket goeie tip. Eerste twee afl zitten er al op. Kijkt lekker weg 👍
Nothing changes if nothing changes!Als je doet wat je deed, krijg je wat je kreeg.
Het heeft wel wat kliniekerigs dat Dream School. Ik neem jouw tips ook meeIk kijk er ook altijd met veel plezier naar. Ik erger me er alleen kapot aan dat ze telefoons mogen hebben 😂
Heb je 'Ewout in de jeugdkliniek' en 'Papa is verslaafd' ook al eens gekeken?
Vind die zelf ook wel tof om te zien.
Nothing changes if nothing changes!
@RosseGod96 nog eentje om het af te leren:
Één is al teveel en duizend nooit genoeg!
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."