Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsKindling

Kindling

14 antwoorden
2 weergaven
18-5-2026
_
_shikantazaLid
01-01-2024, 00:00
#1
Als je doet wat je deed, krijg je wat je kreeg.
R
RosseGod96Lid
01-01-2024, 00:00
#2
Ik heb 8 maanden heftige ontwenningsverschijnselen gehad na een week overmatig benzo-gebruik (RC's, en voorgeschreven medicatie) + alleen maar zware bieren en af en toe vergeten mijn Sertraline in te nemen.

Dit is nu voorbij, maar ik geniet nog steeds max 1x of 2x in de week van een benzo + een biertje. Loop ik hiermee gevaar om te hervallen?

Ik ken mijn grenzen nu en ik hou me bij die 1 tot 2 keer in de week.
R
RosseGod96Lid
01-01-2024, 00:00
#3
dupont zei:
Als je doet wat je deed, krijg je wat je kreeg.
Klik om te vergroten...
Hoe filosofisch, zalig, maar ik heb wat meer duidelijkheid nodig ... Please, haha!

Ik doe het niet zoals ik het in die week deed, ik weet echt ook niets meer van die week. Maar ik zat zeker boven de 50mg aan benzo's

Nu is het max 5 tot 6mg in totaal in het weekend, gesplist over de 2 dagen dus ... Mijn tolerantie is ook flink gedaald merk ik, super nice!

Bedankt alvast voor je reactie!
_
_shikantazaLid
01-01-2024, 00:00
#4
Acht maanden ellende van een week gebruik en dan gewoon weer opnieuw met hetzelfde middel beginnen. Word eens wakker kerel.

Of ga je net zo lang doorvragen totdat iemand zegt dat het een geweldig slim plan is?
R
RosseGod96Lid
01-01-2024, 00:00
#5
dupont zei:
Acht maanden ellende van een week gebruik en dan gewoon weer opnieuw met hetzelfde middel beginnen. Word eens wakker kerel.

Of ga je net zo lang doorvragen totdat iemand zegt dat het een geweldig slim plan is?
Klik om te vergroten...
Deze was duidelijk, thx vent!
F
FerdFatoehausLid
01-01-2024, 00:00
#6
dupont zei:
Wat bedoel je @FredKroket ?
Klik om te vergroten...
Oh die quote die je gooide zegt Lucia Rijker ook vaak in Dream School op NPO. Net als: waar ligt jouw commitmont haha.
H
HuisbaasBobLid
01-01-2024, 00:00
#7
Waarom staat er kindling in de titel van het topic
F
FerdFatoehausLid
01-01-2024, 00:00
#8
dupont zei:
Als je doet wat je deed, krijg je wat je kreeg.
Klik om te vergroten...
Waar ligt jouw commitmont?
_
_shikantazaLid
01-01-2024, 00:00
#9
Wat bedoel je @FredKroket ?
_
_shikantazaLid
01-01-2024, 00:00
#10
Aha! Nog nooit gezien :) Ken de oneliner van NA meetings.
F
FerdFatoehausLid
01-01-2024, 00:00
#11
dupont zei:
Aha! Nog nooit gezien :) Ken de oneliner van NA meetings.
Klik om te vergroten...
Wel een aanrader als je een keer niks te doen hebt. Er zitten inspirerende verhalen bij en Lucia heeft ook wel een aantal wijsheden te delen.
_
_shikantazaLid
01-01-2024, 00:00
#12
FredKroket zei:
Wel een aanrader als je een keer niks te doen hebt. Er zitten inspirerende verhalen bij en Lucia heeft ook wel een aantal wijsheden te delen.
Klik om te vergroten...
Cool, zet 't op m'n todo lijstje :)
_
_shikantazaLid
01-01-2024, 00:00
#13
@FredKroket goeie tip. Eerste twee afl zitten er al op. Kijkt lekker weg 👍
L
LucidLucyLid
01-01-2024, 00:00
#14
dupont zei:
@FredKroket goeie tip. Eerste twee afl zitten er al op. Kijkt lekker weg 👍
Klik om te vergroten...
Ik kijk er ook altijd met veel plezier naar. Ik erger me er alleen kapot aan dat ze telefoons mogen hebben 😂

Heb je 'Ewout in de jeugdkliniek' en 'Papa is verslaafd' ook al eens gekeken?

Vind die zelf ook wel tof om te zien.

dupont zei:
Als je doet wat je deed, krijg je wat je kreeg.
Klik om te vergroten...
Nothing changes if nothing changes!

@RosseGod96 nog eentje om het af te leren:

Één is al teveel en duizend nooit genoeg!
_
_shikantazaLid
01-01-2024, 00:00
#15
LucidLucy zei:
Ik kijk er ook altijd met veel plezier naar. Ik erger me er alleen kapot aan dat ze telefoons mogen hebben 😂

Heb je 'Ewout in de jeugdkliniek' en 'Papa is verslaafd' ook al eens gekeken?

Vind die zelf ook wel tof om te zien.
Klik om te vergroten...
Het heeft wel wat kliniekerigs dat Dream School. Ik neem jouw tips ook mee :)

LucidLucy zei:
Nothing changes if nothing changes!

@RosseGod96 nog eentje om het af te leren:

Één is al teveel en duizend nooit genoeg!
Klik om te vergroten...
:)

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."