#1
Wacht.
Dus als als uw baas te weten komt dat je drugsverslaafd bent (en jij zegt te willen herstellen), dan mag je werkgever je niet onslaan?
Ja klopt, verslaving is een ziekte. En als je ziek bent mag je werkgever je niet ontslaan als je dus aan je herstel werkt. Je kunt hier in NL dan gewoon een arbeidsongeschiktheids-uitkering krijgen zolang je ziek bent.