Waar baseer je dat op?
De trek door phenibut verdwijnt door de werking van phenibut op je gaba b*systeem.net zoals ghb.én baclofen. En aangezien phenibut 24 uur kan doorwerken..
Baclofen werkt.maar 4 tot 6 uur.
Baclofen werkt na circa 20.min. bij phenibut kan het uren duren wil je echt effect hebben en dat is.ook.het gevaar..zit je te hoog? Dikke pech dan qua uitzitten.
Bacloren daarintegen is een stuk vergevingsgezinder.
Phenibut sluipt.wel langzamer uit dan baclofen
Je word heel.subtiel echt nuchter.
Dat is het enige wat ik kan verzinnen dat phenibut wél de trek weghaalt. Verder is de psychische verslaving iets van jezelf en niet zozeer van de drugs.
Waar ik dat op baseer is als je aan de ghb bent en je neemt een baclofen dan vervult baclofen niet die behoefde, het lekkere gevoel dat je hebt van g dus dan zijn de meeste geneigd om toch weer te pakken.
Als je niet aan de ghb bent maar je hebt wel trek dan kan baclofen wel helpen tegen de zucht.
Maar dan moet je niet in die ghb roes zitten want dan is baclofen weer niet genoeg om de zucht aan te pakken.
Phenibut is een ander verhaal 2 gram a 2.5 gram phenibut is geen grap. Het is zwaar spul en dat merk je. Daarmee zit je echt wel in een roes waardoor je de ghb makkelijker kan laten staan en als je weet dat als je phenibut hoog doseert dat je absoluut geen ghb er bij moet nemen dan is dat een betere oplossing.
Mensen pakken 25mg baclofen en denken dan "ik neem wel een half buisje erbij" dat heb ik zo vaak gezien. Vandaar dat ik dit zeg.
Ja natuurlijk is het een psychische verslaving. Maar als je na 2 uur helemaal naar word als je geen buisje pakt, terwijl je eigelijk wilt stoppen. Dan lukt dat niet. En met phenibut dus wel want na 2 uur na het innemen van Phenibut krijg je dat gevoel echt niet.
En word je moe ipv dat je gaat trillen of geestelijk in de war raakt.
Dat is het probleem dus ook.. Las dat Phenibut wel helpend kan zijn na 3 dagen gebruik inderdaad, maar zit momenteel al meer dan 2 maand 24/7 in gebruik.
Ja dat is dus een ding. Ik heb Phenibut wel genomen na 1 maand 24/7 ghb en heb het 7 dagen gebruikt phenibut (dat is ook totaal niet de bedoeling want dat kan ook weer een vervelende afkick opleveren) allleen was er niks aan de hand en ik was gewoon weer goed. Kon daarna weer gewoon slapen en alles.
Ik heb laatst gereageerd op een post hier dat iemand na een jaar lang ghb gebruik met een paar dagen phenibut eraf was.
Ik heb daar geen reactie op gehad.
Omdat ik informatie aan het verzamelen hoe het precies werkt en of dat na een jaar lang gebruik zo makkelijk was om te stoppen met phenibut.
Want een jaar is lang en ik wil ook graag weten wat de risicos zijn..
Je kan nu na 2 maanden gebruik overgaan op phenibut een paar dagen.
Ik kan je geen advies geven hoe je het moet doen maar wel dat je een hoge dosis moet nemen.
Wat dus belangerijk is wanneer je je laatste buisje neemt dat je meteen op dat moment je dosis phenibut neemt.
Dan heeft het genoeg tijd om het gevoel over te nemen.
Ik doe aan stapel effect zoals ze dat noemen bij phenibut.
Dus bij mijn laatste buisje neem ik 2.5 gram dan na 2 uur voel je niet dat je weer g nodig hebt.
Als ik me toch een beetje naar voel neem ik dan gelijk een gram erbij.
Zo niet dan wacht ik en neem ik 6 uur later die gram.
Phenibut piekt ongeveer na 6 uur maar het duurt dus 3 uur voor dat het volledig werkt.
Daarom neem ik na 6 uur wannneer ik me gewoon goed voel die extra gram om iig die 6 uur later me nog steeds goed te voelen.
Dan ga ik dus een paar uur later slapen en slaap ik meestal 12 uur achter elkaar (omdat je met ghb gebruik niet echt slaapt en met phenibut dus wel) vervolgens in de ochtend neem ik weer 2.5 gram en dan weer die 6 uur later en dat herhaal ik 3 dagen of dus soms wat langer.
En soms doe ik 2x per dag die extra gram erbij.q
Dit is gewoon mijn verhaal wat ik je vertel.
Dit is niet iets wat bekent is wat hoort of een advies is.
Het is meer een indicatie voor als je het wilt proberen dat je een idee hebt hoe iemand anders het doet.
Ik heb mijn informatie vergaard via reddit.
Daar staat echt zoveel geschreven en zo ben ik hier aan begonnen.
Je kan jezelf daar ook in lezen, het is wel allemaal in het engels en dat moet je wel liggen.
Iig ik heb het jaren lang met baclofen en diazepam gedaan en ik zeg je eerlijk baclofen is prima maar diazepam is echt een zware hap.
Ik merkte dat ik wel eens stotterde na het nemen van diazepam en baclofen en dat me geheugen erg werd aangetast.. Meer als ghb.
En nog veel meer zware bijwerkingen van diazepam.
Daarnaast ging ik op bezoek bij een oude vriend.
Een surinaamse jongen die helemaal geen verstand heeft van drugs.
Maar we zaten te praten en toen zij hij tegen mij ineens...
"Slik jij van die blauwe pilletjes? Van die benzo's?"
Dat vroeg hij.. Hij wist geeneens dat het Diazepam heet.
Maar hij kende meer mensen in het verleden en hij zei dat ik er slecht uit zag en sloom praat en dat hij het vermoeden had dat ik dat slikte..
Daar schrok ik wel van! Ook gewoon precies Diazepam dat hij herkende en niet een ander medicijn of iets.
Onderschat Diazepam niet.
En sinds ik phenibut gebruik om af te bouwen na mijn g gebruik merk ik dat het harstike fijn spul is en geen zware bijwerkingen heeft (als je het natuurlijk verstandig en goed gebruikt)
Ik gebruiken b.v. 5 dagen g en dan 3 dagen phenibut en daarna voel ik me gewoon zoals altijd. Ik slaap goed! Zie er gewoon goed uit.
Voor MIJ is het iig ideaal spul want ik ben een groot fan van ghb.
Als je vragen hebt kan je me altijd berichten.
Want zoals ik al zei dit is mijn verhaal, dit is geen wetenschap voor dat mensen er opmerkingen over hebben..
Maar dit is wel iets wat ik doe en met succes.