Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsEls Noorlander

Els Noorlander

9 antwoorden
3 weergaven
18-5-2026
r
reDStoneLid
01-01-2024, 00:00
Ik laat dit maar hier achter.

Els Noorlander is een verslavingsdeskundige, wiens zienswijze over verslaving en hoe je dit moet behandelen, ik wel achter sta.
Nou is Els, nou niet echt een goede spreker en ik vermoed dat ze haar kennis hier vandaan heeft, https://www.thegreatcourses.com/courses/the-addictive-brain

Maar ik denk dat dit wel klopt.

D
De ZeemeermanLid
Misschien begrijp ik je verkeerd maar beweer je nou echt dat ze haar kennis van een cursusje heeft ?!
D
De ZeemeermanLid
@Roze Olifant
R
Roze OlifantLid
De Zeemeerman zei:
Misschien begrijp ik je verkeerd maar beweer je nou echt dat ze haar kennis van een cursusje heeft ?!
Klik om te vergroten...

Deze vrouw is psychiater en binnen dit beroep verslavingsdeskundige; dat wordt je inderdaad niet even door middel van een cursusje lol. :’) Dan heb je echt wel wat meer kennis over waar je informatie vandaan moet halen. Ze heeft ook meegeschreven aan een boek over dit onderwerp.

Ik ken deze presentatie geloof ik, ooit gezien. Straks na werk eens terugkijken. Ik meen me inderdaad te herinneren dat ze niet bepaald de beste spreker was, dat kan natuurlijk.
r
reDStoneLid
De Zeemeerman zei:
Klik om te vergroten...

Nee maar, ik kende die Els Noorlanders' presentatie en ik vond het een heel ongemakkelijk verhaal en irritant ook. En met een paar aanbevelinging die mij toen heel slecht bevielen. Ze is psychiater, maar verder weet ik niks van haar.

Toen deed ik eens die masterclass van het andere linkje en toen herkende ik het verhaal. Els doet daar een samenvatting van op z'n Els'. Daarom denk ik dat ze het daarvandaan heeft en ze het soms slecht heeft vertaald naar het Nederlands. Want ze zegt 'vierkantjes' met een grafiek met 'blokjes/kubusjes' en dat soort, vertaalmissers, denk ik.
F
FerdFatoehausLid
Deze video heb ik ook tijdens mijn therapie gekeken. Els is geen influencer maar ik vond het wel duidelijk uitgelegd.
_
_shikantazaLid
Goed filmpje van Els Noorlander. Heb ik in de kliniek ook gekeken. Vakvrouw.
S
SneeuwStormLid
Heel interessant en duidelijk uitgelegd.
D
De ZeemeermanLid
Ik heb een gesprek met haar gehad voor second opinion, ging niet over verslaving trouwens, vriendelijke en deskundige vrouw 👍
K
KordieLid
Even een schopje, maar misschien hebben meer mensen het filmpje in de openingspost niet gezien.

Wat is dit interessant om te zien!
Vindt de uitleg van de werking van de hersenen / middelengebruik echt super duidelijk

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."