Hallo iedereen,
Mijn eerste post hier aangezien ik vrij nieuw ben. Ik ga binnenkort weer voor mijn 2e opname (benzo dc) en ik wil niet meer terug keren naar mijn eigen woning. Nu ben ik aan het orienteren op een fijn safe house. Heeft iemand ervaring of tips? Het RecoveryHouse in Hoenderloo spreekt mij er aan vanwege de rust. Ik vind natuur fijn en ben ook graag met dieren. Wellicht heeft iemand hier nog een ander idee? Ik hoor het graag 😊 en deel vooral jullie ervaringen ook vooral over andere plekken. ik ben erg benieuwd naar jullie ervaring en verhalen!