#1
En wat ga je doen als het niet lukt morgen? Dan kunnen we je helpen je er aan te houden.Bedankt . Ik ga mezelf nog 1 kans geven morgen omdat ik weet dat ik het kan (eerder gedaan met succes vroeger) en zelfs ik nu helemaal inzie dat het misgaat omdat ik 16 armo nu op heb like wtf. Het eerste wat in mij opkomt na de laatste zin geschreven te hebben: oh vandaag komt 2-fma binnen die je morgen kan nemen waar je wel de gewenste effecten van gaat voelen. Armo kan ik 30 van nemen denk ik en niet tevreden zijn.
AAAAAAAAAAA
man man man ok ik houdt het hierbij voor nu moet werken