Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsUpdate over mijn Gebruik

Update over mijn Gebruik

26 antwoorden
5 weergaven
18-5-2026
_
_shikantazaLid
01-01-2024, 00:00
#1
GebruikerVanUppers zei:
Bedankt . Ik ga mezelf nog 1 kans geven morgen omdat ik weet dat ik het kan (eerder gedaan met succes vroeger) en zelfs ik nu helemaal inzie dat het misgaat omdat ik 16 armo nu op heb like wtf. Het eerste wat in mij opkomt na de laatste zin geschreven te hebben: oh vandaag komt 2-fma binnen die je morgen kan nemen waar je wel de gewenste effecten van gaat voelen. Armo kan ik 30 van nemen denk ik en niet tevreden zijn.

AAAAAAAAAAA

man man man ok ik houdt het hierbij voor nu moet werken
Klik om te vergroten...
En wat ga je doen als het niet lukt morgen? Dan kunnen we je helpen je er aan te houden.
P
PlexLid
01-01-2024, 00:00
#2
Hoe gaat het nu @GebruikerVanUppers?
E
Ex-GebruikerVanUppersLid
01-01-2024, 00:00
#3
Beste mensen

Een aantal dagen geleden was ik actief of dit forum. Veel mensen hebben tegen mij gezegd dat ik hulp nodig heb omdat ik te veel van gebruiken houd. De ideeën die ik heb geuit hebben voor veel scheven ogen gezorgd. En daar ben ik het ook mee eens dat het, in de mate waarop ik het nu doe, niet wijs is voor het lange termijn.
Mijn idee was dan ook om te gaan stoppen met alles.
Dit heb ik nog niet gedaan.
Vind het toch heel moeilijk.
Het is gewoon zo moeilijk om de dag te beginnen/door te komen zonder iets in je systeem te hebben, zonder duidelijk stimulatie het zit zo in mij afgestemd ik ken bijna gewoon niet anders.
Pff zo vervelend gewoon jezus man stoppen met alles? man man man wat is dat moeilijk.
Ik slik ongelooflijk hoge dosis armodafinil 1500mg op het moment. Daar ga ik vanaf morgen dan wel volledig mee stoppen maar dan ga ik kratom ( witte variant ) voor het eerst proberen. Dit is ook niet slim met mijn gebruikers verleden omdat kratom niet iets is wat je dagelijks moet gaan misbruiken. Om eerlijk te zijn heb ik geen plan. Ik ga het per dag bekijken. Morgen stoppen met armo dan kratom en kijken hoe dat is en dat zie ik het wel.
Wil ik diep van binnen daadwerkelijk stoppen met alles voor altijd? Als ik echt heeeeeeel goed naar mezelf kijk..... Het antwoord is dan als volgt: Zolang op lange termijn ik niet naar de klote ga / hoeveelheden gebruik die niet funnest voor je receptoren zijn gewoon normale add doseringen, dan wil ik niet met stims stoppen. Verantwoord gebruiken dus. Oke dus speed dat is uitgesloten daar ga ik nooit meer aan beginnen ''check''.
Zolang ik mijn add medicatie en armodafinil niet abuse dan vind ik dat prima. Alleen kan ik dat verantwoord nemen? Nou de kans dat ik dat kan is naar mijn idee velen malen groter dan op lange termijn nooit meer iets gebruiken. Alleen mijn verleden is een en al abuse in hoge doseringen dus misschien zit ik ook maar wat uit mijn nek te lullen ik heb geen idee meer op het moment om eerlijk te zijn.
Morgen dus voor het eerst kratom kijk wel hoe dat is ik zie wel.

Aangezien ik de keus heb gemaakt om niet volledig met alle middelen te stoppen en kratom te gaan gebruiken zal ik mijn vragen over kratom gebruik ook op dit forum stellen en alle adviezen die gegeven worden zwaar mee laten wegen in mijn beslissingen, want voorzichtigheid is belangrijk in deze situatie

Dit was ff een korte update. Ik zal om de paar dagen updates geven, want ik ga stoppen met mijn stims die ik nu gebruik maar toch andere dingen gebruiken terwijl in mijn geval gestopt moet worden. Verslaafd dus.
_
_shikantazaLid
01-01-2024, 00:00
#4
GebruikerVanUppers zei:
Beste mensen

Een aantal dagen geleden was ik actief of dit forum. Veel mensen hebben tegen mij gezegd dat ik hulp nodig heb omdat ik te veel van gebruiken houd. De ideeën die ik heb geuit hebben voor veel scheven ogen gezorgd. En daar ben ik het ook mee eens dat het, in de mate waarop ik het nu doe, niet wijs is voor het lange termijn.
Mijn idee was dan ook om te gaan stoppen met alles.
Dit heb ik nog niet gedaan.
Vind het toch heel moeilijk.
Het is gewoon zo moeilijk om de dag te beginnen/door te komen zonder iets in je systeem te hebben, zonder duidelijk stimulatie het zit zo in mij afgestemd ik ken bijna gewoon niet anders.
Pff zo vervelend gewoon jezus man stoppen met alles? man man man wat is dat moeilijk.
Ik slik ongelooflijk hoge dosis armodafinil 1500mg op het moment. Daar ga ik vanaf morgen dan wel volledig mee stoppen maar dan ga ik kratom ( witte variant ) voor het eerst proberen. Dit is ook niet slim met mijn gebruikers verleden omdat kratom niet iets is wat je dagelijks moet gaan misbruiken. Om eerlijk te zijn heb ik geen plan. Ik ga het per dag bekijken. Morgen stoppen met armo dan kratom en kijken hoe dat is en dat zie ik het wel.
Wil ik diep van binnen daadwerkelijk stoppen met alles voor altijd? Als ik echt heeeeeeel goed naar mezelf kijk..... Het antwoord is dan als volgt: Zolang op lange termijn ik niet naar de klote ga / hoeveelheden gebruik die niet funnest voor je receptoren zijn gewoon normale add doseringen, dan wil ik niet met stims stoppen. Verantwoord gebruiken dus. Oke dus speed dat is uitgesloten daar ga ik nooit meer aan beginnen ''check''.
Zolang ik mijn add medicatie en armodafinil niet abuse dan vind ik dat prima. Alleen kan ik dat verantwoord nemen? Nou de kans dat ik dat kan is naar mijn idee velen malen groter dan op lange termijn nooit meer iets gebruiken. Alleen mijn verleden is een en al abuse in hoge doseringen dus misschien zit ik ook maar wat uit mijn nek te lullen ik heb geen idee meer op het moment om eerlijk te zijn.
Morgen dus voor het eerst kratom kijk wel hoe dat is ik zie wel.

Aangezien ik de keus heb gemaakt om niet volledig met alle middelen te stoppen en kratom te gaan gebruiken zal ik mijn vragen over kratom gebruik ook op dit forum stellen en alle adviezen die gegeven worden zwaar mee laten wegen in mijn beslissingen, want voorzichtigheid is belangrijk in deze situatie

Dit was ff een korte update. Ik zal om de paar dagen updates geven, want ik ga stoppen met mijn stims die ik nu gebruik maar toch andere dingen gebruiken terwijl in mijn geval gestopt moet worden. Verslaafd dus.
Klik om te vergroten...
Doe het niet alleen. Vraag om hulp en zorg er voor dat iemand je in de gaten houdt.
E
Ex-GebruikerVanUppersLid
01-01-2024, 00:00
#5
Op dit moment zit ik aan de meth ben nooit gestopt met gebruik maar binnenkort ben ik paar maanden weg dus dan heb ik mijn reset die ik nodig heb
M
MR_CHIPLid
01-01-2024, 00:00
#6
ben blij dat je nog van je laat horen jammer dat je nog niet echt vorderingen heb gemaakt maar goed die komen vanzelf wel tzt
_
_shikantazaLid
01-01-2024, 00:00
#7
GebruikerVanUppers zei:
Op dit moment zit ik aan de meth ben nooit gestopt met gebruik maar binnenkort ben ik paar maanden weg dus dan heb ik mijn reset die ik nodig heb
Klik om te vergroten...
Een paar maanden weg zal weinig uitmaken. Zodra je weer terug bent in NL ga je weer verder waar je gebleven was. Ga met jezelf aan de slag, dat helpt wel.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."