Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsTips tegen honing verslaving

Tips tegen honing verslaving

7 antwoorden
3 weergaven
18-5-2026
p
pablo faffanLid
01-01-2024, 00:00
In 2023 hield ik er nog al graag van om gebruik te maken van Mad Honey, waardoor ik me lekker ging voelen. Als voornemens voor dit jaar ben ik gestopt met de Mad Honey, maar ik merk nou al een aantal weken dat ik het erg lastig heb en dat ik me hier niet altijd aan kan houden. Heeft er iemand tips om afleiding te zoeken voor mijn verslaving of weet iemand wat ik hiertegen kan doen?
N
N3K0Lid
Wat is boze honing dan?
Z
ZeebatsLid
N3K0 zei:
Wat is boze honing dan?
Klik om te vergroten...
Ik hoor hier ook voor het eerst van, maar psychedelische honing klinkt wel leuk!
M
Manu76Lid
Je houdt erg van trippen en bent verslaafd zeg je? Of kun je uiteindelijk wel van je middeltje afblijven?
Anders moet je hulp zoeken en huisarts is meestal een goede om bij te beginnen.
Verder zul je verslaving kunnnen inwisselen voor andere gewoontes of "verslavingen".
Jij bent niet weer een flauwe commerciële medewerker van de honing maatschappij? Ik denk dat je in Europa trouwens niet aan de natuurlijke versie zit, maar een honing gemixed met een chemisch product.
M
Mevrouw PløpLid
pablo faffan zei:
In 2023 hield ik er nog al graag van om gebruik te maken van Mad Honey, waardoor ik me lekker ging voelen. Als voornemens voor dit jaar ben ik gestopt met de Mad Honey, maar ik merk nou al een aantal weken dat ik het erg lastig heb en dat ik me hier niet altijd aan kan houden. Heeft er iemand tips om afleiding te zoeken voor mijn verslaving of weet iemand wat ik hiertegen kan doen
Klik om te vergroten...
Is dit een verkapte poging dat spul nog eens onder de aandacht te brengen?
C
CasrusLid
Zeebats zei:
Ik hoor hier ook voor het eerst van, maar psychedelische honing klinkt wel leuk!
Klik om te vergroten...

Schijnt tegen te vallen.

N3K0 zei:
Wat is boze honing dan?
Klik om te vergroten...

Honing van giftige azalea- of rhodondendronnektar.

Al door Herodotus beschreven en in Turkije nog steeds gebruikt.

Een paar jaar terug raakte het weer bekend en is er valse madhoney gemaakt door eenvoudigweg drugs aan honing toe te voegen.
C
CasrusLid
Gebruik liever Cutey Honey.

Waar is die Mad Honey op getest?
P
PistebullyLid
Lekker spul! Gebruik bijna elke dag een thee lepel in ochtend. Ik word er lekker rustig van in mijn hoofd en angst verdwijnt. Ik gebruik de Real Mad Honey variant die getest is in het lab!

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."