#1
Ik ben altijd wel gefascineerd door het idee van verlichting. Ik heb laatst een video over Taoïsme gezien en daar kwam dat onderwerp ook centraal.
Aan de ene kant zou het zeer fijn zijn om verlicht te zijn, maar aan de andere kant heeft lijden ook wel iets. Als ik mij verlichting inbeeld dan heb ik toch een kleine vorm van huiverigheid hiervoor in de zelfde manier dat ik huiverig ben om over de top dosis psychedelica te nemen.
Aan de ene kant zou het zeer fijn zijn om verlicht te zijn, maar aan de andere kant heeft lijden ook wel iets. Als ik mij verlichting inbeeld dan heb ik toch een kleine vorm van huiverigheid hiervoor in de zelfde manier dat ik huiverig ben om over de top dosis psychedelica te nemen.

