#1
Las al een tijdje mee voordat ik me inschreef.
Heb genoten van je trip reports, maar ook van andere topics die voor mij vaak ´food for thought' waren.
Net toen ik me in wilde schrijven om je hiervoor te bedanken ging je op ´forumvakantie'.
Daarom alsnog, wat later dan bedoeld; thx!!
Heb genoten van je trip reports, maar ook van andere topics die voor mij vaak ´food for thought' waren.
Net toen ik me in wilde schrijven om je hiervoor te bedanken ging je op ´forumvakantie'.
Daarom alsnog, wat later dan bedoeld; thx!!