Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsafbraak van lsd

afbraak van lsd

8 antwoorden
4 weergaven
18-5-2026
A
AcIdObSeSsEdLid
01-01-2024, 00:00
#1
yo, lsd is n heel fragiele molecule en breek af bij contact met licht, lucht warmte en vochtigheid, zelf bewaar k t in de koelkast verpakt in zilverpapier. maar men vraag is: zijn r nog betere manieren zodat de afbraak praktisch nihiel is ?
O
Osi`Lid
01-01-2024, 00:00
#2
Zonder koelkast dan :tongueout:
A
AcIdObSeSsEdLid
01-01-2024, 00:00
#3
Osi` zei:
Zonder koelkast dan :tongueout:
Klik om te vergroten...

hehe kdenk nie da da echt pracktisch of btr is :grin: :grin: tzal t process alleen ma versnelle
P
Psychonaut1976Lid
01-01-2024, 00:00
#4
AcIdObSeSsEd zei:
Osi` zei:
Zonder koelkast dan :tongueout:
Klik om te vergroten...

hehe kdenk nie da da echt pracktisch of btr is :grin: :grin: tzal t process alleen ma versnelle
Klik om te vergroten...

Nee joh,wanneer lsd net gemaakt is blijft het bij een huiskamer temp. bewaard, als je het in de koelkast probt krijg je juist temp schommelingen dat moet je niet hebben dus gewoon luchtdicht en donker bewaren bij een huiskamer temp is het beste.in je la ofzo..

Ik had laatst dots van een half jaar geleden en die voelde nog even goed als toen ik ze net had.
J
JellerLid
01-01-2024, 00:00
#5
is in je portefeuille in een zakje in zilverpapier goed genoeg of zouden dat al te hoge schommelingen zijn als ik naar buiten ga?
P
Psychonaut1976Lid
01-01-2024, 00:00
#6
Jeller zei:
is in je portefeuille in een zakje in zilverpapier goed genoeg of zouden dat al te hoge schommelingen zijn als ik naar buiten ga?
Klik om te vergroten...

Voor even niet,maar als je er weken mee gaat lopen natuurlijk wel als je hem in je broekzak hebt *lichaamstemp* of in je jas*buitentemp*

Maar dat doe je vast niet toch? :P
J
JellerLid
01-01-2024, 00:00
#7
hij zit er nu toch al een tijdje in, maar ik denk eigenlijk niet dat er door broek=>binnenkant portefeuille=>plastik zakje=>zilverpapier veel temperatuurverschil zal zijn :tongueout:
P
Psychonaut1976Lid
01-01-2024, 00:00
#8
Jeller zei:
hij zit er nu toch al een tijdje in, maar ik denk eigenlijk niet dat er door broek=>binnenkant portefeuille=>plastik zakje=>zilverpapier veel temperatuurverschil zal zijn :tongueout:
Klik om te vergroten...

Inderdaad dit zou dan als je een beetje uitrekend de kamertemp wel aardig vasthouden als je buiten bent bij nader inzien.

Maar doe je dat dan weken rond lopen met een trip in je platvink?
J
JellerLid
01-01-2024, 00:00
#9
mja khad er maandje ofzo geleden 2 gekocht en keb er nu nog 1 over voor nieuwjaar

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."