#1


Pikachu zei:Ik vind dat gezeur over LSD sterkte zo ontzettend dom zeg, net als "MIJN PIK IS GROTER DAN DIE VAN JOU!!"
Net alsof het belangrijk is wie de sterkste heeft, als je gewoon een mooie ervaring mee kan maken dan is het toch goed?![]()
azgaza zei:Pikachu zei:Ik vind dat gezeur over LSD sterkte zo ontzettend dom zeg, net als "MIJN PIK IS GROTER DAN DIE VAN JOU!!"
Net alsof het belangrijk is wie de sterkste heeft, als je gewoon een mooie ervaring mee kan maken dan is het toch goed?![]()
Het is geen opscheppen wie de sterkste LSD heeft, het is gewoon vergelijken van zegels die rondgaan. En het is altijd leuk als je ineens een hele goede vind.
azgaza zei:Wel jammer dat maya's nu al weer minder sterk zijn omdat ze nagemaakt worden. Maar als er minder opzit; gewoon een kwestie van emer zegels nemen toch?Bengt zei:Laatst had ik een hoffman op die geschat worden op 200-250µg en ik tripte ze echt veel harder.

pipoxyz zei:veel mensen blijken de dosering van zegeltjes te weten...ik heb vroegah alleen maar druidetjes gehad, oftewel panoramixjes..
iemand enig idee hoe die gedoseerd waren?
Bengt zei:azgaza zei:Wel jammer dat maya's nu al weer minder sterk zijn omdat ze nagemaakt worden. Maar als er minder opzit; gewoon een kwestie van emer zegels nemen toch?Bengt zei:Laatst had ik een hoffman op die geschat worden op 200-250µg en ik tripte ze echt veel harder.
Meer zegels nemen? Vind ik toch wel een zeer onverantwoord antwoord.
Het valt me op dat juist jij dit antwoord.![]()
Bengt zei:Ja maar dan heb je weer dat test-probleem...
Bengt zei:Ja maar dan heb je weer dat test-probleem...
ExceptionalInsight zei:Als je zeker weet dat ze goed zijn is met een halve beginnen goed ja. Worden die Maya's zo vaak nagemaakt of weet iedereen ze te vinden behalve ik? Ze zijn overal!Ik heb sheeva's en ga er halve zegel van nemen. Is dit goed?![]()
Delirium zei:ExceptionalInsight zei:Schrale troost: ik kan ze ook niet vinden. Ik kan sowieso geen zegels vinden hier![]()
pipoxyz zei:ik was ooit eens een half jaartje in hillegom (vlakbij haarlem).. en dat zit daar Vol met kraakpandende ieren en schotten...en die zijn Allemaal aan de acid...gewoon een schots/iers cafe in lopen zou ik dus bijna adviseren als je er (heel) toevallig in de buurt woont.
..of iets reeeler...gewoon even checken waar de eerstvolgende goa party bij jou in de buurt is.
En die zou je dan weer hier kunnen vinden:pipoxyz zei:..of iets reeeler...gewoon even checken waar de eerstvolgende goa party bij jou in de buurt is.

Als je zeker weet dat ze goed zijn is met een halve beginnen goed ja. Worden die Maya's zo vaak nagemaakt of weet iedereen ze te vinden behalve ik? Ze zijn overal!Ik heb sheeva's en ga er halve zegel van nemen. Is dit goed?
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."