Pas als de laatste trip geen rol meer speelt in je gedachtenleven, ben je klaar voor een nieuwe.
mee eens ? of oneens?
#3
Oneens, als je iets in je laatste trip bedacht hebt kan je je zeg maar verdiepen in dat probleem in je volgende =)
#4
Deels oneens. Geen een trip gaat ooit echt uit je gedachten denk ik. Ik denk aan al mijn trips nog wel eens terug, zelfs paddo trips uit 2005 en 2006, en elke LSD trip deze zomer, ook al waren het er veel achter elkaar bij, zijn allemaal nog even belangrijk.
Maar ze spelen geen actíeve rol in mijn beleving, af en toe denk ik terug aan een gedachte, gesprek of visual die ik ooit ergens in de afgelopen 2.5 jaar heb gehad. Maar ik denk niet meer na over de betekenis, ik zit niet de hele dga met de ervaring in mijn hoofd etc. etc.
Ik vind dat je niet te veel met je vorige trip meer bezig moet zijn, maar het hoeft niet uit je hoofd te zijn. Ik vind een maandje of twee maanden tussen LSD en 3-4 maanden tussen paddo's wel een goede nog steeds.
#5
Je mag best wel nog af en toe aan je laatste trip(s) denken, alleen ik denk wel dat het belangrijk is dat je ze verwerkt hebt. En wanneer dat zo is, weet je zelf wel
AI Samenvatting
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."