#1
Ik wilde een reactie plaatsen, maar ik kan net zo goed bovenstaande quoten ![:)]()
Ik sluit me helemaal aan bij bovenstaande posters, maar ook ik had die ideeen al voor ik aan de LSD begon. Het heeft dus geen echte verandering veroorzaakt in mijn levensvisie. Het heeft hem misschien wat versterkt en verder ontwikkeld, maar hoe ik nu zonder LSD was geweest zullen we nooit weten Smile.
Die ideeen zijn in mijn hoofd gekomen doordat de maatschappij mij niet te bieden heeft wat ik wil van het leven (vrijheid, eerlijkheid, respect voor elkaar en elkaars vrijheid)
ExceptionalInsight zei:Grappig dat je dat zegt. Ik heb tijdens een trip een manier bedacht zodat je tegen jezelf kan liegen, dus met een verder uitgewerkte versie misschien de hersenen herprogrammeren. Toch wel jammer dat ik die vergeten ben.
lysergine25 zei:Beste Soma,
In mijn eigen visie is mijn denkpatroon enorm positief versterkt.
In de ogen van de maatschappij is mijn denkpatroon niets meer waard.
Zonder mij in te zetten voor de economische waarde van een vaste witte baan ben ik in de ogen van de maatschappij waarin ik leef, een niksnut een loser en een junk.
In mijn visie is alles anders, ik maak mensen gelukkig.
Ik zorg goed voor mezelf, en ik parasitietair op niets en niemand van deze regering. Ik verbouw mijn eigen groente en help mijn medemens in nood.
Negatieve diepe gedachtes over bepaalde dingen heb ik wel is, maar dat dat zijn meer de dagelijkse kopzorgen.
De LSD maakt mijn leven niet negatiever, het vele blowen daarintegen wel. Het vernietigd mijn natuurlijke drang om te zijn wie ik echt ben.
Groet
Stonie


"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."