Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsLSD voor de eerste keer!!

LSD voor de eerste keer!!

39 antwoorden
7 weergaven
18-5-2026
C
CatoLid
01-01-2024, 00:00
#1
Ik ga het ook voor de eerste keer doen binnenkort. Voor ik het ga doen wil ik wel iets te weten komen over de psychische effecten:

In het verleden heeft andere drugs soms mindfuck/ een paranoide effect op mij gehad. Paddo's geeft me (meestal later in de trip) veel mindfuck, bij xtc is het afhankelijk van de setting en weed/hash geeft me per definitie mindfuck en een licht paranoide gevoel.

Heeft 1 van jullie gelijkwaardige ervaringen gehad?

Ik sta in principe open voor de trip, wil alleen niet bad gaan...!
a
azgazaLid
01-01-2024, 00:00
#2
Supervlieg zei:
Mijn ervaring is dat met LSD iets te doen hebben enorm prettig is. Nadeel is dan weer dat zodra je niets te doen hebt je eindeloos kan en blijft zoeken naar iets wat een onrustig chaotisch gevoel kan geven.
Klik om te vergroten...


Klopt ja, als je met LSD niks doet en de plek waar je bent is niet optimaal dan krijg je het 'hetzoek' gevoel. Het gevoel dat wat je doet het niet is, maar dat je ook niet echt weet wat het nou wél is, en dat je het maar gaat zoeken.. en zodra je gaat zoeken heb je het weer.



Cato zei:
In het verleden heeft andere drugs soms mindfuck/ een paranoide effect op mij gehad. Paddo's geeft me (meestal later in de trip) veel mindfuck, bij xtc is het afhankelijk van de setting en weed/hash geeft me per definitie mindfuck en een licht paranoide gevoel.
Klik om te vergroten...

Met mindfuck wordt meestal gewoon de invloed op de gedachtegang bedoelt. Paranoia staat hier verder los van, alle drugs veroorzake in principe dus een mindfuck, maar of je paranoI'de wordt hangt van jezelf af. Ik word bijvoorbeeld nooit paranoïde en ben ook echt nog nooit bad gegaan maar bij paddo's heb ik wel echt de meest absurde gedachtes gehad. LSD vind ik mentaal op sterke high wiet zonder sufheid lijken, je bent wel vaag, maar ook weer niet zóó vaag. Het zijn vooral hele mooie visuals.
S
SupervliegLid
01-01-2024, 00:00
#3
En paranoia wordt veroorzaakt door lang wakker zijn. Speed wil het nog wel eens versterken, maar als ik een nacht doorhaal zonder drugs word ik ook net zo vaag en para.
-
-spaceman-Lid
01-01-2024, 00:00
#4
azgaza zei:
alle drugs veroorzake in principe dus een mindfuck, maar of je paranoI'de wordt hangt van jezelf af.
Klik om te vergroten...

Sorry dat ik het zeg maar dat vind ik echt onzin... alle drugs geven je een mindfuck? Van xtc heb ik alles meer dan ooit op een rijtje... met paddo's heb ik zelden een mindfuck...

Mindfuck betekent gewoon het gevoel van, maar hoe kan dat nou.. of wat is daar aan de hand... en daar non-stop aan denken zodat je in een soort denk spiraal komt te zitten... dat noem ik een mindfuck
a
azgazaLid
01-01-2024, 00:00
#5
-spaceman- zei:
azgaza zei:
alle drugs veroorzake in principe dus een mindfuck, maar of je paranoI'de wordt hangt van jezelf af.
Klik om te vergroten...

Sorry dat ik het zeg maar dat vind ik echt onzin... alle drugs geven je een mindfuck? Van xtc heb ik alles meer dan ooit op een rijtje... met paddo's heb ik zelden een mindfuck...

Mindfuck betekent gewoon het gevoel van, maar hoe kan dat nou.. of wat is daar aan de hand... en daar non-stop aan denken zodat je in een soort denk spiraal komt te zitten... dat noem ik een mindfuck
Klik om te vergroten...

Mindfuck is meer gewoon dat er mentaal iets gebeurd. Er veranderd iets in je gedachtes. Of je dat nou positief of negatief opvat. Ik vind een rare gedachte loop, zoals ik met paddo's nog wel snel krijg, toch echt heel anders dan paranoia.
-
-spaceman-Lid
01-01-2024, 00:00
#6
maar als je ''mind gefucked'' word is dat een negatieve omschrijving toch, iets waardoor je de weg kwijt raakt...
a
azgazaLid
01-01-2024, 00:00
#7
-spaceman- zei:
maar als je ''mind gefucked'' word is dat een negatieve omschrijving toch, iets waardoor je de weg kwijt raakt...
Klik om te vergroten...

Ik heb het nooit persé als negatief gezien, meer gewoon de verandering in je gedachtes. Ik vind een 'negatieve mindfuck', wat jij dus gewoon mindfuck noemt meer een negatief gedachte loopje; valt onder ook onder mindfuck maar ik gebruik het begrip veel breder.
H
Happy JOY JOYLid
01-01-2024, 00:00
#8
mijn eerste keer was de LSD hofman genaamd
het was een super trip van 6.5 uur

PS: is hofman de beste LSD :confused:
l
lysergine25Lid
01-01-2024, 00:00
#9
Nee de beste lsd zit op papier ongeacht dfe afbeelding ....

:wave:


6 uur is niets dat was een dosis van 50 mics of minsschien nog wel minder.

Stonie
a
azgazaLid
01-01-2024, 00:00
#10
6 uur is inderdaad kort voor een trip. Van sterke zegels zit ik al vaak tegen de 12 uur. De hofmanns die ik heb zijn wel heel goed, maar er zijn ook vellen met veel minder. De afbeelding zegt niks, of slechts een beetje. Vellen worden tenslotte vaker dan één keer gemaakt met dezelfde afbeelding, dus er zijn sterkere en mindere hofmanns.
S
SantatripLid
01-01-2024, 00:00
#11
Iemand nog meer ervaringen met de hofmanns? Heb ze namelijk thuis liggen maar nog niet geprobeerd...ben wel benieuwd, zodra ik de kans krijg zal ik zelf even n reportje typen maar doe nog ff tijdje rustig aan :P !
h
hallotjeLid
01-01-2024, 00:00
#12
Afgelopen zaterdag heb ik het voor het eerst genomen!

Samen met me vriendin thuis op de bank... de dag daarna hadden we niks dus we hadden de tijd. Eerst een kwartje maar na een uur merkte ik weinig/niks... Toen maar een halfje en toen na 40 minuten voelde ik het wel goed. Later nog een kwartje...

Super leuke dingen gedaan en ontdekt. Het is het de leukste drugs die ik tot nu toe ooit gedaan heb. Vooral je vriendin der lichaam opnieuw ontdekken is super met de LSD op :grin:. Het is vet dat alles bewoog en heen en weer gingen. Geweldig visualitaties en heel beheersbaar.

Over een maandje ofzo gaan we het weer doen... Dan denk ik dat ik wel iets meer kan hebben.
P
PikachuLid
01-01-2024, 00:00
#13
Pas op hoor, begin maar gewoon met één, dat zal al een heel stuk harder gaan dan hem in partjes verdeelt te hebben
h
hallotjeLid
01-01-2024, 00:00
#14
Ik was niet van plan om meer dan 1 in keer te gaan nemen :wink:... Het gevoel van LSD voelt zooooo vertrouwt :)

I LOVE LSD :hearteyes:
F
FlinterLid
01-01-2024, 00:00
#15
Als je egt een tripper bent van de keiharde trip zou ik volgende keer voor de zekerheid een extra zegel meenemen :). Ook 1 tip voor je LSD trip neem een psygeltje mee :P (spiegetlje) dat is het meest psychische en zowat vetste wat je kan doen onder invloed van 1 zegel :grin:.


Flinter
l
lysergine25Lid
01-01-2024, 00:00
#16
hallotje zei:
Ik was niet van plan om meer dan 1 in keer te gaan nemen :wink:... Het gevoel van LSD voelt zooooo vertrouwt :)

I LOVE LSD :hearteyes:
Klik om te vergroten...
We love lsd ....

We want your tripreport !!


Thanks Halotje ...
h
hallotjeLid
01-01-2024, 00:00
#17
lysergine25 zei:
hallotje zei:
Ik was niet van plan om meer dan 1 in keer te gaan nemen :wink:... Het gevoel van LSD voelt zooooo vertrouwt :)

I LOVE LSD :hearteyes:
Klik om te vergroten...
We love lsd ....

We want your tripreport !!


Thanks Halotje ...
Klik om te vergroten...

Jaja dat komt nog wel een keertje :wink:.... is mischien wel de moeite waard maar het was niet een speciale trip ofzo :-P
l
lysergine25Lid
01-01-2024, 00:00
#18
Tuurlijk wel, je bent zo enthousiast vertaal het naar papier ...

Stonie
h
hallotjeLid
01-01-2024, 00:00
#19
lysergine25 zei:
Tuurlijk wel je bent zo ennthousiast vertaal het naar papier ...

Stonie
Klik om te vergroten...

Tuurlijk lysergine :wink: ik zit toch op school :-P http://drugsforum.nl/viewtopic.php?t=10329
h
hallotjeLid
01-01-2024, 00:00
#20
-spaceman- zei:
merci voor de antwoorden ook voor mij is dit erg helpvol aangezien mijn eerste keer lsd volgende week gaat plaats vinden :wave:
Klik om te vergroten...

He spaceman woon jij in maarssen?

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."