Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsunieke 70's trips

unieke 70's trips

43 antwoorden
9 weergaven
18-5-2026
W
WackyLid
01-01-2024, 00:00
#1
Laat je niet afzetten door Xavier.
T
TijdloosLid
01-01-2024, 00:00
#2
Fijne trip dan maar takala!

Geniet van het lekkere weertje.
Slaat het al in?
Laat maar weten of het echte LSD is wat je daar hebt :wave:
t
takalaLid
01-01-2024, 00:00
#3
van een vriend en heel betrouwbare drugsbron heb ik heel speciale trips gekregen, ze schenen volgens hem nog van de jaren 70 te zijn (wat volgens mij wel kan, een kennis heeft er nog een 7-tal van eind jaren 60 liggen, maar die mag ik niet hebben :P ). Ze waren enorm goed verpakt en waren niet eens vloeipapier maar een flexibel kunststofje. Er staat een print op maar niet goed zijn wat omdat het deel uitmaakt van een grote tekening. Een cm² zou volgens hem ong 800µg LSD bevatten. Ik heb een stukje van 5mm op 6mm dus ongeveer 480µg dan.
Niet dat ik heb niet geloof maar het lijkt me onwaarschijnlijk dat er zoveel op kan zitten.
Ik ben best wel ervaren met lsd, heb ondertussen een goeie 40 trips op m'n buik staan. Ik denk dat ik ooit eens zover ben gegaan als 250µg (en dit was in de slechts denkbare omgeving en buurt, bah! maar ik heb me kostelijk geamuseerd).
Nu plan ik dus een iets hogere dosis, mss 3/4 van het tripje dat ik heb (360µg ofzo), maar ik zou het dan ook wel heel rustig aan doen. Playlistje maken van psychill en (new)oldschool (pleiadians, dimension 5, filteria, een dikke set van DJ Anoebis, khoop da iemand m kent) goatrance en mij zo door diepe lange verhalen in vervoeren laten brengen tijdens het plafondstaren (misschien nog wel wat Dark voor een dikke mindfuck :mrgreen: ). Ik zou dan ook wel een wandeling gaan maken met een i-pod in een afgelegen en weinig bezocht park.
Ik vraag me echter af of iemand al een vergelijkbare dosis naar binnen heeft gewerkt en hoe dit voor hem/haar was...
Ik plan het nemen deze zaterdag. (vrijdag vroeg gaan slapen, zaterdag vroeg opstaan, lekker ontbijt, rond 10u zegel nemen -het ZOU mooi weer worden !! - ,...)
Graag wat advies :wave:
E
Exceptional InsightLid
01-01-2024, 00:00
#4
Wacky zei:
Laat je niet afzetten door Xavier.
Klik om te vergroten...

En het lijkt me erg onwaarschijnlijk, maar mocht het waar zijn is er hier denk ik maar 1 iemand met een antwoord.. Stonie?
l
lysergine25Lid
01-01-2024, 00:00
#5
Yo je denkt dat je ooit 250 mics heb gehad als record maar dat was een niet getest getal of niet ?
Reken er dan maar op dat je niet weet wat echte mics zijn 250 is een boel.

Gemiddelt zijn trips onder 100 mics.

Je verhaal is al de 2de deze maand met supertrips, die Prof Xavier is gewoon een oplichter met nepkarton. Er zou 400 mics op zitten.

Jij bedoelt dus gellypads oftwel lsd in jellycaps.

Fotootje ?

Hoe dan ook je vraagt advies omtrent de dosering en die kan niemand je geven want de kans dat je getallen niet kloppen is 99,9999% sorry lijkt beterweterig maar ik test al 4 jaar lsd op officiele wijze.

Alleen een officiele test kan je uitslag geven, anders moet je er gewoon eentje droppen. Dat zegt niet over de sterkte, alleen iemand die weet hoe een geteste zegel van 100 mics aanvoelt kan ook in de toekomst zijn ervaring erbij halen om iets in te schatten.

Stonie
t
takalaLid
01-01-2024, 00:00
#6
das het kutte aan België he, waar blijven de f*king testpunten?!
En ik zou graag willen overleggen met iemand die iets van een exact geteste dosis weet.
Ik ben wel goed bekend met sterke trips, de grijze hartjes van 2 jaar geleden, de Maya's van nu en de recentste hofmann's (vind ik de sterkste tot nu toe) en van die laatste heb ik er 2 genomen en heb fantastische trip gehad in een ongure buurt.
Nu plan ik dus mss wat harder te gaan in een veel meer controleerbare omgeving.
Ik zal, STEL maar dat ze daadwerkelijk zo sterk zijn, maar beginnen met de helft. Ik weet het jullie zondag wel te zeggen (of zaterdag tijdens het trippen)
l
lysergine25Lid
01-01-2024, 00:00
#7
je hebt ervaring genoeg dus je kan zelf goed genoeg inschatten of je dood gaat of niet....

Een stevige trip kan geen kwaad maar wel voor een beginner die niets vermoedend denkt lekker op reis te gaan.

Stonie
t
takalaLid
01-01-2024, 00:00
#8
Stonie, denk je echt dat ik zou dood zou kunnen gaan van zo'n hoeveelheid en is het mogelijk me daarop voor te bereiden?

In navolging van het candyflip topic. Lijkt het aangewezen dat, zou ik het te moeilijk krijgen, ik dan mdma kunnen nemen. Ben best wel ervaren met mdma op zich en de combinatie van beiden, maar niet in die hoeveelheid lsd (ik zou dan ook maar +-75mg mdma nemen).

graag raad van de expert :grin: :wave:
l
lysergine25Lid
01-01-2024, 00:00
#9
Nee maar van antropine schijn je nogal leip van te worden en de gevolgen zijn niet gering. De bron zou wel is wat meer duidelijk heid mogen geven, is dat een puber met een grote mond of een serieuze lsd hippie van 40 jaar oud ? Dat verschilt nogal, op afstand is het onmogleijk zoiets in te schatten.

Dit is een forum, je komt met iets onduidelijks we kunnen hiervan leren.
Zou je de moeite willen nemen de 'pillen' duidelijk te fotografen ?

Voor onze DF database, want alles is mogelijk.

Stonie
E
Exceptional InsightLid
01-01-2024, 00:00
#10
Sounds like it, geen ervaring mee though.
t
takalaLid
01-01-2024, 00:00
#11
Antropine?

M'n bron is 34 jaar oud en diens schoonvader is Shamaan (niet dat ie rondloopt met een dooie vogel op z'n hoofd, ma heeft jarenlang in een amazonewoud geleefd en heeft me al veel weten te vertellen over de wondere wereld van DMT)
Enigszins geloof ik m'n bron dus wel hoewel het onwaarschijnlijk lijkt...
t
takalaLid
01-01-2024, 00:00
#12
ik zal er straks proberen een mooie duidelijk foto van te maken. Het is een bruin/beige flexibel plakje van pakweg een goeie mm dik.
Besloten van voor de zekerheid toch ook maar een hofmann in huis te halen voor het geval voorgenoemde zegel z'n werk niet doet.
t
takalaLid
01-01-2024, 00:00
#13
lysergine25 zei:
niet meer praten maar fotos maken .... we wanna see yor lsd pils !!

:mrgreen:
Klik om te vergroten...

owkeeowkeej, ik houd m'n mond :mrgreen: tot straks dan maar
t
takalaLid
01-01-2024, 00:00
#14
trouwens Stonie, die avatar van je. Zijn dat DE hartjes, de beruchte hartjes..niet dat slap aftreksel van nu?
Die mis ik wel, dat waren nu 'ns trips... :wave:
l
lysergine25Lid
01-01-2024, 00:00
#15
ja klopt getest op 400 mics tevens ook de Hartjes die toendertijd (2005) vergiftigd waren met antropine.

Dat jij grijze hartjes hebt gezien vind ik al heel bijzonder, het Hartje wat je daar ziet komt van mijn vel. De laatste Hartjes (enkele tientallen) heb ik gesealed en vacuum gezogen in een strijkzak.
Ik neem ze niet meer want ik word deprissief als ik eraan denk dat ze opzijn.

Als vervangers neem ik overloads liquid, maya en shivas ....

:hearteyes:
a
azgazaLid
01-01-2024, 00:00
#16
Bedoel je niet atropine ipv antropine?
t
takalaLid
01-01-2024, 00:00
#17
jeuj, net foto's getrokken (wel niet zo duidelijk, weet er iemand een goeie stand voor van zo dichtbij te trekken? Hoe heb jij je foto genomen Stonie?) maar euh, de batterij is plat nu en'k heb geen batterijen meer liggen :cry:

Wat ik me nog herinnerde was dat m'n bron zei dat toen hij ze verkocht op een feesje, bij sommigen het wel 2-3u duurde voor het opkwam en ik me zou moeten voorbereiden op een trip van mogelijk 24-36uur.
Klinkt dit voor iemand niet ongelooflijk als DOB?
Pls let me know!
l
lysergine25Lid
01-01-2024, 00:00
#18
Klinkt inderdaad als DOB ... je hebt het ook niet over een papertrip ook niet over een pil maar meer over een gellycap lijkt mij.

Fotos maken:

Volle batterijen
TL licht of daglicht
Camera vastzetten niet bewegen.
Super zoomstand tulpje teken ?
Iedere shot controleren op scherpte als je beweegt dan is het klote.
Maak daarom 10 fotos van 1 trip., pik de beste uit bewerk deze.
High Res of low res maakt niet uit voor het uploaden is low res vereist.

En dan uitsnijden in picassa ...

succes ben super benieuwd.

Stonie
P
PikachuLid
01-01-2024, 00:00
#19
Denk je niet dat die trips na zoveel jaren achteruit zijn gegaan? Zelf al heeft jouw bron ze heel netjes bewaard? Het lijkt me zeer onwaarschijnlijk dat er zoveel mics op zitten.

Het zou inderdaad DOB kunnen zijn, neem er zaterdag één en als je dan nog twijfelt moet je maar gewoon even naar Nederland gaan en er eentje afgeven bij een testcentrum :grin:
l
lysergine25Lid
01-01-2024, 00:00
#20
azgaza zei:
Bedoel je niet atropine ipv antropine?
Klik om te vergroten...

ik bedoel diegene die ook de coke vervuilt ...

LOL ben weer knetter

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
123
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."