Je kan je eerste keer op een feestje doen, maar zoals je zegt, kijk eerst hoe het je bevalt. Ook, als je je een bedrukt of zo begint te voelen in de menigte, blijf dan niet staan en ga even naar buiten, probeer je er vooral niet tegen te verzetten. Enige raad dat ik kan geven is niet te veel nemen je eerste keer, vooral niet op een feestje, en naar jezelf luisteren.
Ik weet niet hoe vaak je mdma doet en hoe groot je dip dan is, maar de afterglow van lsd vind ik persoonlijk een van de heerlijkste gevoelens ooit. Gewoon genieten met vrienden ergens op een leuke plek met een jointje, beter bestaat niet.Ik weet niet of je het hetzelfde gaat ervaren, maar ik zou die persoonlijk niet willen vergallen met een md-dip.
Ik heb er wel al goede dingen van gehoord though, maar dat is dan niet na de trip, maar tijdens, en ik zou gewoon eerst lsd alleen proberen.
Over die babbels, dat ligt allemaal aan jezelf. Als je ergens loopt dat je je moet (of best kan
![:tongueout:]()
) inhouden zul je dat niet doen, maar op een feestje met niet té veel op zal dat geen probleem zijn, als het ook een beetje in je aard ligt natuurlijk.
Only one thing left to say
![:)]()
Enjoy!
![:hearteyes:]()