Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForums1e keer lsd...

1e keer lsd...

22 antwoorden
5 weergaven
18-5-2026
B
BlackRobBluntLid
01-01-2024, 00:00
#1
Thanks! :)

De mdma wilden we toch pas na een uurtje of 8-10 pakken, maakt dat het anders?

Ennum.. kan ik nog redelijk vage babbels maken met onbekende mensen, of zal ik dat maar achterwege laten? (Maakt me niet uit als ik een vage indruk achterlaat, des te beter :P )
d
dfssdfdeLid
01-01-2024, 00:00
#2
Je kan je eerste keer op een feestje doen, maar zoals je zegt, kijk eerst hoe het je bevalt. Ook, als je je een bedrukt of zo begint te voelen in de menigte, blijf dan niet staan en ga even naar buiten, probeer je er vooral niet tegen te verzetten. Enige raad dat ik kan geven is niet te veel nemen je eerste keer, vooral niet op een feestje, en naar jezelf luisteren.

Ik weet niet hoe vaak je mdma doet en hoe groot je dip dan is, maar de afterglow van lsd vind ik persoonlijk een van de heerlijkste gevoelens ooit. Gewoon genieten met vrienden ergens op een leuke plek met een jointje, beter bestaat niet.Ik weet niet of je het hetzelfde gaat ervaren, maar ik zou die persoonlijk niet willen vergallen met een md-dip.
Ik heb er wel al goede dingen van gehoord though, maar dat is dan niet na de trip, maar tijdens, en ik zou gewoon eerst lsd alleen proberen.

Over die babbels, dat ligt allemaal aan jezelf. Als je ergens loopt dat je je moet (of best kan :tongueout: ) inhouden zul je dat niet doen, maar op een feestje met niet té veel op zal dat geen probleem zijn, als het ook een beetje in je aard ligt natuurlijk.

Only one thing left to say :) Enjoy! :hearteyes:
a
azgazaLid
01-01-2024, 00:00
#3
Je eerste keer kan inderdaad gewoon op een feestje. Mijn eerste LSD trip was ook op een feestje en dat beviel prima. Er bij blowen kan ook wel als je gewend bent om regelmatig te blowen. Of XTC er bij kan weet ik niet, heb ik nooit ervaren.
Verder weet ik eignelijk niet of een trip weer recht kan trekken als hij in het begin niet geweldig is, want ik heb geen enkele negatieve ervaringen gehad met LSD. Wel weet ik dat de trip in de loop van de piek steeds comfortabeler wordt, tijdens de come-up kan er een hele lichte spanning spontaan ontstaan en dat gaat dus wel gewoon over.
Ik zou de eerste keer op een feestje niet te veel nemen, een hogere dosis kan altijd nog (ook wel op feestjes) maar het kost wel tijd om te wennen aan trippend feesten, en wordt met de trip ook makkelijker.

Veel plezier iniedergeval in je trip!

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."