#1
Soms probeer ik het weleens, de LSD in m'n geest een eigen draai geven en dan weer 'loslaten' waarna de LSD mij weer terugdrukt in m'n stoel met een kortstondige hevigere fase als 'bounce'.
Zo probeer ik weleens het raamkozijn of ander object om te buigen naar eigen keuze. Het gaat dan ook gepaard met een soort gevoel van de stroom wat meer kwijt raken.
Als ik het meerdere malen herhaal, komt er een soort build-up effect tot stand. Ik vroeg me af wie dit ook weleens doet en hoe dat bevalt.
Zo probeer ik weleens het raamkozijn of ander object om te buigen naar eigen keuze. Het gaat dan ook gepaard met een soort gevoel van de stroom wat meer kwijt raken.
Als ik het meerdere malen herhaal, komt er een soort build-up effect tot stand. Ik vroeg me af wie dit ook weleens doet en hoe dat bevalt.