Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsOnderliggend blijven of verzetten?

Onderliggend blijven of verzetten?

5 antwoorden
1 weergaven
18-5-2026
A
AtropaLid
01-01-2024, 00:00
#1
Soms probeer ik het weleens, de LSD in m'n geest een eigen draai geven en dan weer 'loslaten' waarna de LSD mij weer terugdrukt in m'n stoel met een kortstondige hevigere fase als 'bounce'.

Zo probeer ik weleens het raamkozijn of ander object om te buigen naar eigen keuze. Het gaat dan ook gepaard met een soort gevoel van de stroom wat meer kwijt raken.

Als ik het meerdere malen herhaal, komt er een soort build-up effect tot stand. Ik vroeg me af wie dit ook weleens doet en hoe dat bevalt.
P
PikachuLid
01-01-2024, 00:00
#2
Er staat hier een reportje op het forum van mij waarin ik ook zoiets doe als ik het niet mis heb... Heb alleen geen zin om te zoeken :P
P
PikachuLid
01-01-2024, 00:00
#3
viewtopic.php?f=21&t=10545
a
azgazaLid
01-01-2024, 00:00
#4
Ik probeer wel eens een tijdje de visuals te sturen, wat vaak in de comedown nog wel eens wil lukken, maar vaak verlies ik de intresse in het meesturen van de trip weer na enkele minuten en ga ik er weer gewoon in op.
p
phyLid
01-01-2024, 00:00
#5
Atropa zei:
Soms probeer ik het weleens, de LSD in m'n geest een eigen draai geven en dan weer 'loslaten' waarna de LSD mij weer terugdrukt in m'n stoel met een kortstondige hevigere fase als 'bounce'.

Zo probeer ik weleens het raamkozijn of ander object om te buigen naar eigen keuze. Het gaat dan ook gepaard met een soort gevoel van de stroom wat meer kwijt raken.

Als ik het meerdere malen herhaal, komt er een soort build-up effect tot stand. Ik vroeg me af wie dit ook weleens doet en hoe dat bevalt.
Klik om te vergroten...

Niet met LSD, maar...

Ik liet objecten voor mijn neus groeien en in elkaar overlopen. Bomen trok ik uit elkaar of drukte ik in elkaar tot een klein bolletje. Ik drukte mijn gezichtsveld plat waardoor een 'platte, 2d' wereld ontstond. Ik liet een bepaald object (bijvoorbeeld een graspolletje) oneindig herhalen in mijn blikveld, totdat er een matrix van graspolletjes overbleef. Als ik het moe was dan 'liet ik alles los' en dan werd alles weer normaal (voor zover dat kan dan he, midden in een trip=). En dit kon ik doen wanneer ik wilde :P Maar geen build-up daar.
j
jcutterLid
01-01-2024, 00:00
#6
azgaza zei:
Ik probeer wel eens een tijdje de visuals te sturen, wat vaak in de comedown nog wel eens wil lukken, maar vaak verlies ik de intresse in het meesturen van de trip weer na enkele minuten en ga ik er weer gewoon in op.
Klik om te vergroten...

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."