Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsLsd ivm bloedverlies

Lsd ivm bloedverlies

6 antwoorden
2 weergaven
18-5-2026
t
tomz0rLid
01-01-2024, 00:00
#1
Nee de koppijn valt wel mee. Beetje steken nog rondom die wond. Het ging me er puur om of het gevaren kan opleveren. Ik kon namelijk nergens vinden of LSD je bloeddruk doet dalen. Dat zou gevaarlijk kunnen worden in verband met zuurstof want ik moet deze nacht ook om de twee uur wakker gemaakt worden omdat ik anders out kan gaan door mijn bloedverlies.

Als dit niet het geval is is het mooi :)
t
tomz0rLid
01-01-2024, 00:00
#2
Hallo DF-ers,
Ik ben van plan morgen weer eens te trippen, maar ik heb mijn hoofd gestoten en ben daarmee een liter bloed verloren. Is het verstandig om dan morgenochtend LSD te gebruiken?
Volgens mij kan het geen kwaad, maar ik wil het zeker weten.

Alvast bedankt :grin:
E
Exceptional InsightLid
01-01-2024, 00:00
#3
Haha, lsd zal daar verder geen invloed op hebben, hoe je de koppijn ervaart kan ik je niet vertellen :þ
D
DirEnGreyLid
01-01-2024, 00:00
#4
Hmmm, merk altijd dat mn hartslag sneller gaat idd, soms maakt dat me echt psychisch :P
E
Exceptional InsightLid
01-01-2024, 00:00
#5
Klinkt niet erg aangenaam, ik zou het in ieder geval op safe spelen en het tripje uitstellen, maar ik ken die zin om te trippen, dus dat zit er vast niet in (:

Edit:
Unitydrugs zei:
De effecten treden 15 minuten tot een uur na inname op en kunnen 6 tot 8 uur duren. LSD veroorzaakt een toename in de hartslag en de bloeddruk.
Klik om te vergroten...
a
azgazaLid
01-01-2024, 00:00
#6
LSD veroorzaakt juist een hele lichte stijging in hartritme en bloeddruk, het daalt dus zeker niet, en het stijgt ook niet heel sterk volgensmij. Ik denk dat het geen kwaad kan maar als je je zorgen maakt kunnen de zorgen evt. wel kwaa.
t
tomz0rLid
01-01-2024, 00:00
#7
Bedankt voor het advies wat geruststellend is :)
Ik denk dat ik dan een weekje wacht voor het weer zo ver is. Onbewust ga ik er toch in mijn hoofd mee zitten denk ik. En uitgerust ben ik ook niet als ik elke 2 uur wakker gemaakt word.

We wouden op Kijkduin gaan trippen en dan naar Scheviningen lopen, en ik ben nu een beetje duizelig en duf dus daar heb ik ook niet echt trek in :P Maar die drang om te trippen heb ik inderdaad wel, hehe. Ik blijf denk ik bij mijn besluit maar mocht dat veranderen vertel ik wel hoe het ging.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."