jcutter zei:
En daarnaast, ben ik erg beledigt en verdrietig, omdat peter mij een paranoide freak noemt
sorry..maar ik begin me zo langzamerhand dood te ergeren aan jouw geclaimde kennis en jouw bereidwilligheid die te verspreiden aan mensen die hier serieus voor advies komen.
jij zit hier ongeveer net zolang als mij en kijkt net zoals mij vrijwel elke lsd thread in.
je hebt alle discussies over paddos vs lsd dus wel gelezen en nog claim je ten eerste het omgekeerde van de menigte, en ten tweede claim je het als absolute waarheid.
en dan de mate waarin jij jezelf als slachtoffer ziet van alle gevolgen van je drugsgebruik...walgelijk gewoon...wiet is niet verslavend, wietgebruik kan slechts snel als een gewoonte aanvoelen die je al tijden lijkt te hebben, waardoor het lastig kan lijken om ermee te stoppen, maar in werkelijkheid is het gewoon een qwestie van de knoop doorhaklken en doen wat je voor je gevoel moet doen. In de praktijk zijn al mijn oude smokersvriendjes gestopt doordat ze er simpelweg geen tijd meer voor hadden..werk, vrouw, kinderen..
jij daarintegen verklaart jezelf machteloos en verwijt al je psychotische trekjes (want ja,..die heb je zeer zeker) aan de drugs, en probeert daar zoveel mogelijk anderen van te overtuigen.
je bent gewoon een zielig en laf ventje die zich pas goed voelt wanneer het zijn veronderstellingen gereflecteerd ziet in de mening van anderen.
waarschijnlijk zijn al jouw negatieve ervaringen wel echt gebeurt, maar ze zijn gebeurt omdat jij gewoon niet zo stabiel bent.