#1
Ik zeg nergens dat ik je niet geloof ![:wink:]()
Het kan best dat jij het zo ervaart ja
Het kan best dat jij het zo ervaart ja
Zo wat een onnodige haat weer zeg.pieter-b zei:sorry..maar ik begin me zo langzamerhand dood te ergeren aan jouw geclaimde kennis en jouw bereidwilligheid die te verspreiden aan mensen die hier serieus voor advies komen.jcutter zei:En daarnaast, ben ik erg beledigt en verdrietig, omdat peter mij een paranoide freak noemt![]()
jij zit hier ongeveer net zolang als mij en kijkt net zoals mij vrijwel elke lsd thread in.
je hebt alle discussies over paddos vs lsd dus wel gelezen en nog claim je ten eerste het omgekeerde van de menigte, en ten tweede claim je het als absolute waarheid.
en dan de mate waarin jij jezelf als slachtoffer ziet van alle gevolgen van je drugsgebruik...walgelijk gewoon...wiet is niet verslavend, wietgebruik kan slechts snel als een gewoonte aanvoelen die je al tijden lijkt te hebben, waardoor het lastig kan lijken om ermee te stoppen, maar in werkelijkheid is het gewoon een qwestie van de knoop doorhaklken en doen wat je voor je gevoel moet doen. In de praktijk zijn al mijn oude smokersvriendjes gestopt doordat ze er simpelweg geen tijd meer voor hadden..werk, vrouw, kinderen..
jij daarintegen verklaart jezelf machteloos en verwijt al je psychotische trekjes (want ja,..die heb je zeer zeker) aan de drugs, en probeert daar zoveel mogelijk anderen van te overtuigen.
je bent gewoon een zielig en laf ventje die zich pas goed voelt wanneer het zijn veronderstellingen gereflecteerd ziet in de mening van anderen.
waarschijnlijk zijn al jouw negatieve ervaringen wel echt gebeurt, maar ze zijn gebeurt omdat jij gewoon niet zo stabiel bent.

Door de term verslaving te hanteren, staat de handeling gevoelsmatig direct in een negatief daglicht, maar hoe correct is dat nu eigenlijk... die vraag stop je dus te stellen naarmate je meer en meer de externe factor van verslaving toewijst.
(ik heb mijn naam met een reden gewijzigd dus gelieve die niet steeds opnieuw aan te halen..tyPikachu zei:Nou ja, aan de ene kant vind ik dat jij (pieterb) bijzonder informatieve en interessante posts en topics maakt. Aan de andere kant vind ik echter ook dat je vaak iets te positief over drugs praat, tuurlijk zijn er mensen die veel moeite hebben met het stoppen met wiet en natuurlijk is veelvuldig wietgebruik ook slecht voor je en niet goed. Zo is het (naar mijn mening) ook met tripmiddelen, als je te vaak een hallucinogeen middel gebruikt dan heb je een grote kans om te zweverig te worden om nog goed te functioneren in het dagelijks leven.
hier sla je toch wel een beetje de spijker op de kop..ik maak me daar inderdaad soms schuldig aan... ik kan die jaren 20 shit gewoon niet uitstaan...vandaar ook mijn uitflapper naar cutter want hij speelde gewoon al maanden de 1920 antidrugspropaganda zender..Pikachu zei:Mijn punt is: het is goed om de positieve kanten van verschillende drugs te noemen, je moet echter niet de negatieve effecten vergeten of weglaten als een tegenwoord op de (overigens debiele) anti-drugs propaganda van de overheid.
doel je op 2 nachtjes moeilijk in slaap komen? ..ik slaap ook niet goed wanneer mijn lvl 70 char plots zou zijn verdwenen.... waarschijnlijk wel langer dan 2 daagjesPikachu zei:Okay. Allereerst mijn excuses voor het aanhalen van jou oude naam, ik heb mijn originele post gelijk gewijzigd toen ik las dat je het niet waardeerde.
Met jouw punt over je, laten we het wiet-gewoonte noemen aangezien het zich niet manifesteert in problemen voor jou persoonlijk, ben ik het niet geheel eens. Ik heb hier al verschillende mensen voorbij zien komen in de wiet sectie die een zware lichamelijke afkick hadden na jarenlang wietgebruik. Natuurlijk kunnen die mensen stoppen maar dit is ook het geval met heroïneverslaafden; het wil niet zeggen dat het niet heel moeilijk kan zijn voor de afkickers.
eigenlijk hetzelfde als het eerste deel vd quotePikachu zei:Door de term verslaving te hanteren, staat de handeling gevoelsmatig direct in een negatief daglicht, maar hoe correct is dat nu eigenlijk... die vraag stop je dus te stellen naarmate je meer en meer de externe factor van verslaving toewijst.
Met het eerste deel van de quote ben ik het geheel eens, maar wat bedoel je precies met de externe factor van verslaving?

precies...jcutter zei:Het is voor mij een hele zware opgave voor mijn geest.
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."