Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsAndere gevoelens na LSD trip

Andere gevoelens na LSD trip

10 antwoorden
2 weergaven
18-5-2026
D
DreamerOfDreamsLid
01-01-2024, 00:00
#1
mijn eerste zware crush heb ik opgelopen na een paddotrip, ben een paar maand verliefd geweest op een meisje, nu besef ik dat dat meisje absoluut niemand is voor mij maar kwas toch opgelucht dat ik eindelijk nog eens verliefd was
F
FlugeltjeLid
01-01-2024, 00:00
#2
Enkele weken geleden ben ik verliefd geworden op een meisje. Ze is al wel één jaar samen, maar dat wil niet zeggen dat ik geen kans maak :wink:....

Ok, goed, allemaal heel tof, maar weinig boeiend.

Maar wat ik nu heb mee gemaakt na een toch wel unieke trip van 250 µgr LSD, is dat mijn gevoelens voor dat meisje weg waren :confused:

Allemaal heel raar, dus ik vroeg me af of dit echt door de lsd zou kunnen gekomen zijn? Of nog ander mensen met een zelfde ervaring ?
a
azgazaLid
01-01-2024, 00:00
#3
Dat kan ja. Omgekeerd komt trouwens ook voor, na een LSD trip zijn ik en mijn vriend meer echt van elkaar gaan houden. Ik ken helaas ook een verhaal zoals de jouwe, alleen in het geval een getrouwde vrouw die zich realiseerde niet écht van haar man te houden.
F
Funky MonkeyLid
01-01-2024, 00:00
#4
Dit kan gebeuren in een trip, het kan ook dat je onderbewust zijn zich bewust geworden is dat je helemaal niet zo'n vriendin wil... die zegmaar zomaar van man wisseld... (dat zou het bij mij zijn in ieder geval :wink:) maargoed, ik ken wel mensen die ook uit elkaar gegroeit zijn door een trip ja :)
F
FlugeltjeLid
01-01-2024, 00:00
#5
Ik vind het wel positief.

Het was een meisje waar ik bijna dagelijks mee in contact kom.

I :hearteyes: LSD

Ander en beter dan maar :grin:
h
henkie84Lid
01-01-2024, 00:00
#6
azgaza zei:
Ik ken helaas ook een verhaal zoals de jouwe, alleen in het geval een getrouwde vrouw die zich realiseerde niet écht van haar man te houden.
Klik om te vergroten...

Ik vraag me af, als ze zich dat eerst niet realiseerde, was er dan een probleem? Om het in een breder perspectief te plaatsen, staat dat inzicht dat je uit de trip haalt dichter bij jezelf dan de manier waarop je eerst dacht? Ik be/ver-oordeel niets, ik ben alleen benieuwd naar hoe jullie hierover denken.
a
azgazaLid
01-01-2024, 00:00
#7
henkie84 zei:
azgaza zei:
Ik ken helaas ook een verhaal zoals de jouwe, alleen in het geval een getrouwde vrouw die zich realiseerde niet écht van haar man te houden.
Klik om te vergroten...

Ik vraag me af, als ze zich dat eerst niet realiseerde, was er dan een probleem? Om het in een breder perspectief te plaatsen, staat dat inzicht dat je uit de trip haalt dichter bij jezelf dan de manier waarop je eerst dacht? Ik be/ver-oordeel niets, ik ben alleen benieuwd naar hoe jullie hierover denken.
Klik om te vergroten...

Ze zijn nog steeds getrouwd, en ze zijn nog steeds gelukkig samen. Zij wist het misschien al, maar ze passen inderdaad voor geen meter bij elkaar, maar ze zijn gelukkig samen.
Ik denk dat de LSD laat zien wat je eigenlijk al wist, dat gevoelens door een versnelling gaan. Ik denk dus inderdaad dat na de trip de gevoelens dichter bij jezelf liggen.
h
henkie84Lid
01-01-2024, 00:00
#8
Hmm, ja eigenlijk ben ik het met je eens. Dan is de volgende vraag natuurlijk: wil je altijd hetgeen zien dat dichter bij je staat? Maar, om die wat betreft mezelf maar te beantwoorden: uh ja toch wel :).
a
azgazaLid
01-01-2024, 00:00
#9
henkie84 zei:
Hmm, ja eigenlijk ben ik het met je eens. Dan is de volgende vraag natuurlijk: wil je altijd hetgeen zien dat dichter bij je staat? Maar, om die wat betreft mezelf maar te beantwoorden: uh ja toch wel :).
Klik om te vergroten...

Ja dat is moeilijk, sommige mensen willen hun persoonlijke ware gevoelens ook niet kennen, en verstoppen ze zowel voor de wereld als voor zichzelf. Ik zie persoonlijk ook liever snel hoe de dingen voor mij persoonlijk echt zitten.
F
FlugeltjeLid
01-01-2024, 00:00
#10
Je gevoelens verstoppen voor jezelf doe je enkel jezelf kwaad mee.
L
Lid 6909Lid
01-01-2024, 00:00
#11
Maar het is soms wel lastig als je echt van iemand houdt, om dan bijvoorbeeld te zien dat het gewoon niet werkt in een relatie.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."