#1
mijn eerste zware crush heb ik opgelopen na een paddotrip, ben een paar maand verliefd geweest op een meisje, nu besef ik dat dat meisje absoluut niemand is voor mij maar kwas toch opgelucht dat ik eindelijk nog eens verliefd was
azgaza zei:Ik ken helaas ook een verhaal zoals de jouwe, alleen in het geval een getrouwde vrouw die zich realiseerde niet écht van haar man te houden.
henkie84 zei:azgaza zei:Ik ken helaas ook een verhaal zoals de jouwe, alleen in het geval een getrouwde vrouw die zich realiseerde niet écht van haar man te houden.
Ik vraag me af, als ze zich dat eerst niet realiseerde, was er dan een probleem? Om het in een breder perspectief te plaatsen, staat dat inzicht dat je uit de trip haalt dichter bij jezelf dan de manier waarop je eerst dacht? Ik be/ver-oordeel niets, ik ben alleen benieuwd naar hoe jullie hierover denken.
henkie84 zei:Hmm, ja eigenlijk ben ik het met je eens. Dan is de volgende vraag natuurlijk: wil je altijd hetgeen zien dat dichter bij je staat? Maar, om die wat betreft mezelf maar te beantwoorden: uh ja toch wel.
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."