Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsWie heeft dit nog meer?

Wie heeft dit nog meer?

24 antwoorden
4 weergaven
18-5-2026
A
AtropaLid
01-01-2024, 00:00
#1
Huilen niet, wel vloeiende tranen door de staat van gelukzaligheid en opperste tevredenheid. Voel ze meestal al ruim van te voren aankomen, ze 'springen' er soms ook uit.
m
mocridheLid
01-01-2024, 00:00
#2
:)
D
DrientjeLid
01-01-2024, 00:00
#3
mocridhe zei:
Maar mensen schrikken toch snel van huilen, zeker als het heel.. hartstochtelijk gaat zeg maar, als je alles er goed uit gooit. En ik herken het wel ja, zeker mijn laatste trip had ik dat.
Klik om te vergroten...

Ja, dat bedoel ik, dat hele erge huilen echt keihard alles eruit gooien en ik denk niet dat als je een fijne dag/nacht gehad hebt, mensen het zullen snappen waarom je huilt. Tis gewoon van vermoeidheid en geluk dat alles zo mooi is...

X
M
MerijnLid
01-01-2024, 00:00
#4
wij hadden een tijdje terug ook paddo's op, 3 man hawai, 2 man equadorian en 2 man philosophers stones (lekker divers, doen we het voor toch?), en aan het einde van de trip moest iedereen ook steeds huilen
niet heel groot met zn allen, maar steeds als je met zn tweeen met iemand samenzat in een kamer moest je allebij even huilen, en dat voelde heel sterk vriendschappelijk aan, was echt heel mooi, en iedereen deed het. En dan ging je samen terug naar de groep waar je lekker thuis en vrolijk was en gingen er na verloop van tijd weer andere mensen weg. Maar huilen en trippen is echt niet raar ofzo.

EDIT 2 seconden later:

En, het mooiste moment van mijn leven (denk ik)
is dat ik ooit buiten zat, met enkele pillen op
naast me lag mijn kots, en de tranen dropen over mijn wangen.
Waarom?
omdat ik zo van mijn vrienden hield.

fijnfijnfijn
J
JellerLid
01-01-2024, 00:00
#5
ik heb het ook al wel even gehad dat ik zo'n lichte krop in mijn keel kreeg zonder reden, maar kmoest niet huilen ofzo twas alleen raar

kheb dat soms ook na scheefheid of gewoon moe zijn, kweet nie waarom mss omdat ik nog eens moet huilen, tis al lang geleden

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."