oke relaxed bedankt voor de tips
het lijkt me echt ge-wel-dig
#2
ik ga dus voor het eerst lsd nemen, maar wat is een goede plek?
ik neem het trouwens met een meisje die nog nooit paddo's heeft gebruikt
denk je dat ze dat eerst zou moeten?
en ik wil ze laten testen zegmaar, dat kan toch? tipstipstips?
ojaaa: moet er een nuchter persoon bij? sommige zeiden dat dat ook moest bij paddo's en dat heb ik ook niet gedaan.
#3
paddo's zijn heviger dan een lage dosis LSD. Thuis, waar je altijd al bent geweest, of een andere vertrouwde plek is de beste eerste keer plek.
laat de zegels testen, en begin met ongeveer 50 mics. dus als een zegeltje op 100 is getest, deze diagonaal doormidden knippen.
succes
#4
Nuchter persoon (tripsitter) kan wel heel makkelijk zijn tijdens een LSD trip om bepaalde handelingen verrichten; Joint draaien, ander nummer op zetten, etc. Dat kan nog wel eens lastig zijn tijdens een LSD trip (voor mij althans )
Zorg dat de nuchter persoon, alsmede je mede trippers, mensen zijn die te vertrouwen zijn en die jij vertrouwd!
Wat dat andere meisje betreft.. veel mensen raden aan om eerst paddo's te doen vanwege te korte duur van de trip, maar bij 'normale' dosissen is (/vind ik) LSD veel makkelijker te sturen. Wanneer je in een vertrouwde omgeving tript met zo weinig mogelijk mensen er omheen, alleen jij en degene waar je mee tript (of als je heel voorzichtig wilt zijn een sitter erbij) en je houdt de dosis rond de 100µg dan bestaat de kans dat er iets fout gaat vrijwel niet.
Vrijwel niet.. iemand kan natuurlijk schrikken van iets nieuws, iets onbekends, maar ook die kans schat ik vrij klein. Oh en laat je het ons weten wanneer je de testresulaten hebt? Dat is altijd leuk om te weten! (:
Een reactie plaatsen
Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.