Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsLSD + DMT ?

LSD + DMT ?

27 antwoorden
5 weergaven
18-5-2026
D
Dr. RobertLid
01-01-2024, 00:00
#1
Hallo allemaal, dit is mijn eerste post hier.

Een tweetal weken geleden heb ik tijdens mijn laatste LSD-trip ook eens DMT geprobeerd.
Een vriend van me had mij verteld over zijn ervaringen met deze combinatie en zei dat het best wel een apart gevoel teweegbracht.
Zoals altijd nieuwsgierig naar nieuwe ervaringen ben ik dan met wat vrienden het bos ingetrokken, DMT en pijpje mee in de jaszak.
Na ongeveer 5 uur te hebben getript in het bos, de piek begon net af te nemen, besloot ik de DMT eens uit te proberen. Ik had de voorgaande weken relatief vaak DMT gerookt, met wisselend resultaat. In feite was vooral mijn eerste keer erg zwaar, en de laatste keer voor deze LSD-trip was toevallig nogal mild geweest.
Ik bereidde me dan ook niet echt voor op een zeer intense ervaring. Ik ging rustig tegen een boom zitten, enkele honderden meters van de andere trippers vandaan, en mediteerde eerst nog wat.
Ik had niet nagedacht over de vraag of LSD de zenuwen wegnam, en dat was ook zeker niet mijn motief om nu DMT te roken, maar ik was inderdaad heel wat minder nerveus dan normaal wanneer ik DMT gebruik.

Na daar enkele minuten (of langer, ik weet het echt niet) gezeten te hebben, nam ik het pijpje en nam een stevige hit.
Het was nooit eerder bij mij gebeurd, maar een klein stukje verbrande DMT kwam door de filter in mijn mond terecht. Dit is helemaal niet zo erg, maar in mijn LSD-logica ervoer ik dit als zijnde een zeer ongezonde aangelegenheid.
Vrijwel meteen werd ik in de DMT-trip geslaan. De zeer intense eerste DMT-momenten waren nog zwaarder dan normaal. Gecombineerd met het kleine hoopje assen in mijn mond vroeg ik me af of dit nog wel normaal was. Ik had DMT immers nooit zo fel ervaren. De assen uitspuwen lukte niet, ik zat als aan de grond genageld in kleermakerszit. Normaal zie ik bij DMT erg scherpe en abstracte patronen en luister ik naar Ravi Shankar of iets dergelijks, erg indisch allemaal. Deze keer waren de patronen veel golvender, en ik werd er des te meer in opgezogen. De patronen veranderden snel in een soort golvende godinnen, die mij leken te roepen of te wenken.

Ik had geen muziek opstaan maar hoorde een constant metaalachtig gezoem, een beetje als een oude telefoon uit de jaren '40 moet geklonken hebben. Daarboven hoorde ik zeer scherp het gefluit van de vele vogels in dat enorme bos.

Na enige tijd lukte het me om mijn mond veelvuldig leeg te spuwen en mijn ogen te openen. Ik zag mezelf totaal anders dan ik er normaal uitzag, en ook de grond en alle afstanden tussen bijvoorbeeld de bomen waren sterk veranderd.
De patronen op de grond, in de lucht, in de natuur veranderden eerst allemaal in ogen, daarna ook in wenkende vrouwenfiguren.
Veel tijd om hier aandacht aan te schenken kreeg ik niet. Phew dit begint hier op een trip report te lijken, mijn excuses daarvoor. Als ik één keer begin te typen ga ik meestal nogal lang door. Na het felle eerste moment sloeg er een zekere paniek toe. Ik was ervan overtuigd dat het hoopje DMT-assen dat in mijn mond had gezeten een overdosis zou veroorzaakt hebben.
Dit kon uiteraard niet, maar zoals je weet maken je hersenen onder LSD nogal eens vreemde kronkels.

Net zoals ik al bij een paar mensen op dit forum gelezen heb, was ik er zeker van dat ik gek geworden was. Ik dacht de wereld te zien zoals ze werkelijk is, de opperste sferen waaruit iedereen vandaan komt en waar iedereen ook weer naar terug keert. Volgens mij maak je ongeveer hetzelfde mee wanneer je geboren word of wanneer je sterft. Maar dat kan ik uiteraard niet weten.
Het is jammer dat ik niet echt verder ben kunnen gaan in die DMT trip, maar de paniek nam het even over.
Toen ik na een tijdje merkte dat de effecten afnamen werd ik wel weer rustig en begon ik lang na te denken over wat ik net had meegemaakt.
Het was ook een zeer vreemde, maar aangename ervaring om langzaamaan terug in de LSD gerold te worden.
De acidtrip is daarna inderdaad wel terug wat intenser geworden, en er bleef wat van het DMT gevoel hangen.
Ik raad niemand aan, noch af, om dit eens te proberen. Dat moet iedereen voor zichzelf weten.
Als ik niet die assen had binnengehad was het ongetwijfeld een erg mooie ervaring geweest.
Ik zal het waarschijnlijk nog wel eens proberen, maar zal er deze keer rekening mee houden dat het echt wel intenser is dan gewoon DMT roken, en dat ik me geen zorgen moet maken als er weer iets dergelijks gebeurt.
D
DrippToneLid
01-01-2024, 00:00
#2
Mooie ervaring dus, zo te horen is het een combi die ik ook ooit eens zal proberen. Persoonlijk ervaar ik het nooit als gek worden wanneer je op dat punt bent dat je alles beseft, maar het is soms wel confronterend ja.

Trippen in het bos is sowieso een mooie ervaring. :hearteyes: Maar ondanks dat de acid na dien wel iets sterker was geworden, was de trip dan nog wel gewoon het zelfde of heb je heel de trip lang de invloeden van de DMT nog gemerkt?
D
Dr. RobertLid
01-01-2024, 00:00
#3
Het denken dat ik gek werd kwam niet meteen door het alles beseffen, maar eerder door die paniek dat ik een overdosis binnenhad.

Ik heb niet de hele trip lang nog de DMT effecten gehad, maar wel een lange afterglow van het algemene gevoel van net na de DMT. Niet meteen dat angstige gevoel, eerder een besef dat ik iets zeer uitzonderlijks had meegemaakt. Dit stemde me tot nadenken en ik kon er ook niet echt over communiceren met mijn medetrippers.
S
SporLid
01-01-2024, 00:00
#4
Ik heb onlangs nog LSD genomen, en toen ben ik het bos in gegaan, met de DMT pijp en de lachgasballonnen...

Ik rookte steeds een klein beetje DMT, niet voor een breaktrough, maar gewoon voor spectaculair visueel vuurwerk. Dan direct alsik had gerookt stond een maat klaar met een ballonnetje en ik kan wel zeggen DAT GAAT HARD !

Maar het is zóóóó mooi :hearteyes:
l
lucifer in the skyLid
01-01-2024, 00:00
#5
ik kan niet wachten op het juiste moment dat ik ook eens het bos intrek voor 3 dagen lsdplezier !
ben van plan dan ook eens dmt tijdens een lsdtrip te roken voor meer visual effect ! :)
A
AtropaLid
01-01-2024, 00:00
#6
Als je echt veel DMT rookt in 1 x raakt je biologische processor overgestimuleerd en kun je je niet alles helder herrineren. Met name het begin is dan echt krankzinnig als je baseline begint, dan vergeet je ook vrij snel dat je het gerookt hebt.

Afgelopen weekend nog 500 mics LSD direct ingenomen, na 4 uur met open ogen alles 'dubbel' gezien, zoom geluiden af en toe, en volledige klimplanten zien groeien over de vloer. Visuals nauwelijks aanwezig, puur doorzichtige fractals en niets meer, zeer sterke doorloop van geluid en kleur. Op dat moment merkte ik wel dat de activiteit in m'n processor zo hevig was dat ik niet alles direct een plaats kon geven. Met name psychologisch ging ik echt door een barriere. Ik had een pijpje DMT klaar liggen maar dat zou geheugen verlies zijn geworden. Eigenlijk vanaf het eerst uur dacht ik er niet eens meer aan.

M'n volgende trip zal 250 ug worden met een DMT break-through. Ik gok dat het een ultra spectaculaire combi is omdat de abstractie van LSD en DMT nauw verwant zijn aan elkaar. Maar ik ga ervan uit dat de synergie weleens ongekend kan zijn.
u
underworldLid
01-01-2024, 00:00
#7
dumpy? :wave:

die heeft er wel ervaring mee, even kijken of hij hier toevallig op stuit.
l
lucifer in the skyLid
01-01-2024, 00:00
#8
bwa ik weet het niet hoor !
ik denk wel dat de lsd effecten kwa mindfuck nog zeer goed aanwezig zal zijn.
de effecten van de visuals zullen zo goed als wel overgenomen worden door de visuals van de lsd.

vraag: heb je een mindfuck tijdens een dmt trip ?

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."