Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsEerste LSD trip

Eerste LSD trip

9 antwoorden
2 weergaven
18-5-2026
h
hersenspinselLid
01-01-2024, 00:00
#1
Beste mensen,

Ik heb hier thuis een zegel LSD liggen die ik binnekort wel is wil gaan proberen..
Toch zit ik nog met wat vraagtekens.

Hoelang ga ik ongeveer iets van de trip voelen.. ik weet dat de trip ongeveer 8 uur duurt, maar heb je na de trip ongeveer hetzelfde zweverige gevoel als na paddo's? En kan ik 's avonds bijv. nog makkelijk opstap oid.

En waar ik bij paddo's vaak last van had dat ik soms wat paranoide werd, ik denk omdat ik een keer 'bad' ben gegaan en misschien wel een beetje bang was om dat weer te gaan..
Is er een grote kans dat dit me bij LSD ook gaat overkomen? Ik hoorde dat het wel wat makkelijker te handelen is als paddo's..

Zijn er verder nog dingen die aan of af te raden zijn? Of gewoon go with the flow en maar zien wat er in me opkomt..

Ik hoop dat jullie mij meer kunnen vertellen over dit schijnbaar prachtige goedje :hearteyes:
F
Flip TripLid
01-01-2024, 00:00
#2
Het zou best wel eens langer dan 8 uur kunnen duren, ligt een beetje aan de dosis en aan je gevoeligheid.

Voor meer info zie erowid.

Ik zou toch aanraden om zeker 24 uur uit te trekken voor je eerste trip en je zal je pas weer helemaal nuchter voelen als je hebt geslapen, tenminste zo is het bij mij altijd, maar ik rook dan ook genoeg wiet in de comedown enzo.

Het is zeker mogelijk om na je trip op stap te gaan, ik zou het de eerste keer niet doen, maar ik zou zeggen plan niks, kijk hoe je je voelt en dan kun je altijd nog op stap gaan.

Van lsd kun je idd onzettend paranoia worden, ik heb meestal alleen last van als ik iets te veel wiet heb gerookt. Ook vind ik de paddo paranoia erger dan de lsd paras, maar dit is volgens mij vrij persoonlijk.

Daarnaast heb je je zegels laten testen en hoe sterk zijn ze dan ? Voor een eerste keer zou ik een dosis van tussen de 50 en 100 mics aanraden, en dan eerder 50 dan 100.

Als laatste, met wie ga je het doen?
h
hersenspinselLid
01-01-2024, 00:00
#3
Ik weet niet of de zegels getest zijn.. maar vrienden van me hebben ze ook gebruikt en die ervaarde het als een relaxte niet al te heftige trip.. dus ik denk dat het een gewone dosis bevat.

Ik ben van plan om het samen met een vriend van me te doen, allebei een halve zegel mss?
F
Flip TripLid
01-01-2024, 00:00
#4
hersenspinsel zei:
Ik weet niet of de zegels getest zijn.. maar vrienden van me hebben ze ook gebruikt en die ervaarde het als een relaxte niet al te heftige trip.. dus ik denk dat het een gewone dosis bevat.

Ik ben van plan om het samen met een vriend van me te doen, allebei een halve zegel mss?
Klik om te vergroten...


Ik zou idd de eerste keer voor een halve zegel gaan, als je na ongeveer anderhalf uur zoiets hebt van is het dat nou en ben je echt licht aan het trippen kun je altijd nog de andere helft erbij doen. Als je langer wacht dan zal je trip niet echt sterker worden maar alleen maar langer.

Ik zou zeggen als je nog vragen hebt stel ze anders veel plezier en laat ons weten hoe het is geweest.
S
SpiraalLid
01-01-2024, 00:00
#5
Heb je al die zegel genomen?
en wat vond je dan van een halve... ? (lijkt mij wel erg weinig)

:stoned:
A
AalpoepertLid
01-01-2024, 00:00
#6
Tegen die paranoïa is het misschien handig iemand bij je te hebben. Een knuffel werkt altijd heel goed.

Weet je waarom je de vorige keer bad was gegaan? Dat kan je namelijk al enorm op weg helpen!
P
PepTalkLid
01-01-2024, 00:00
#7
Spiraal zei:
Heb je al die zegel genomen?
en wat vond je dan van een halve... ? (lijkt mij wel erg weinig)

:stoned:
Klik om te vergroten...

Als je een zegel van 160 mics hebt is een halve toch echt niet weinig, zeker voor 1e keer.
S
SpiraalLid
01-01-2024, 00:00
#8
nee hehe dat is waar...
die zegels die ik laatste tijd neem daar zit 68 mic maar op :)
P
PepTalkLid
01-01-2024, 00:00
#9
Spiraal zei:
nee hehe dat is waar...
die zegels die ik laatste tijd neem daar zit 68 mic maar op :)
Klik om te vergroten...

Wees blij dat je er tot je beschikking hebt :wink:

Hoop mensen zouden jaloers zijn op elke zegel die jij hebt.
S
SpiraalLid
01-01-2024, 00:00
#10
Daar ben ik ook zeker heel blij mee :wink:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."