Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumseerste keer acid, mdma er dan ook nog maar bij?

eerste keer acid, mdma er dan ook nog maar bij?

9 antwoorden
1 weergaven
18-5-2026
c
croppLid
01-01-2024, 00:00
#1
is 70ug plus een een bommetje mdma een slecht plan voor mensen die nog nooit lsd gedaan hebben?

ik maak me niet zo druk om mezelf maar wel om mijn maten...
O
Oom KlaasLid
01-01-2024, 00:00
#2
Ik zou toch de eerste keer echt alleen lsd nemen, 't is toch een hele ervaring en in combinatie met mdma lijkt me het zelfs zonde om voor de eerste keer kennis te maken met lsd.
Candyflip word altijd pas aangeraden voor de wat doorgewinterde trippers.
c
croppLid
01-01-2024, 00:00
#3
en erna?

zo plannen dat de lsd bijna eruit is om een uur of 10 s`avonds en dan aan de mdma?
O
Oom KlaasLid
01-01-2024, 00:00
#4
Dat kan zeker, je mdma waus is dan wel vaag kan ik je zeggen.
Candyflip heb ik zelf nog niet gedaan maar wel ernaa, 'k was aan het uit trippen en wou eigenlijk nog naar een feest toe. Pilletje er in wat resulteerde in een hele heldere waus die op een gemiddelde dosis (110 mg) toch visueel wel erg sterk was.

Maar bij een andere jongen ging het wat minder goed, hij was nog veel te veel bezig met z'n trip en kon die chaos van de mdma eigenlijk niet echt goed in de hand houden.
Dus voel je je goed na je trip, gaaaaaaan zou ik zeggen :grin:
Voel je je wat minder, gewoon lekkere joint gaan roken en gaan chillen.

1 ding raad ik bijna iedereen aan om tijdens z'n trip een hapje vla of yoghurt te eten, ik deed het zelf bij m'n eerste acid trip en dat gevoel vergeet ik nooit meer :tearsofjoy:
B
BiertjeLid
01-01-2024, 00:00
#5
heel goed mogelijk, ik heb m'n eerste en enige keer lsd zelfs lsd bijgepakt na ong. 8 uur om vervolgens nog 'n keer 10 uur keihard door te trippen en alsof dat neit genoeg was heb ik ook nog 3 120mg mdma pilletjes naar binnengewerkt. It worked out really well... maar ik zou zeker eerst de lsd nemen en dán pas kijken of je nog zin hebt in 'n pilletje
c
croppLid
01-01-2024, 00:00
#6
het plan is nu om vroeg te beginnen met die acid en op het hoogtepunt de trein naar de andere kant van de stad te pakken, en dan met eventueel die mdma terug te gaan wandelen...

is nuchter een uurtje lopen denk ik...
V
VigilanteLid
01-01-2024, 00:00
#7
Op het hoogtepunt in een trein met mensen is wel loco hehehe :P
A
AmaranthLid
01-01-2024, 00:00
#8
Mijn eerste en tot nu toe enige ervaring met LSD was een candyflip, maar had het gevoel dat ik beide middelen niet 100% heb ervaren, dus ik zou het tijdens de trip alleen op acid houden en daarna kun je altijd nog MDMA nemen.
c
croppLid
01-01-2024, 00:00
#9
Vigilante zei:
Op het hoogtepunt in een trein met mensen is wel loco hehehe :P
Klik om te vergroten...
met de de laatste meeting zat ik op mijn top toen ik in de laatste trein zat, die vol zat met dronken supporters, helemaal geen last van gehad, ik vond wat er voor het raam flitste veel interessanter...

op dxm heb ik wel nare ervaringen met treinen...
L
Lid 6909Lid
01-01-2024, 00:00
#10
Ach, normaal zou je ook niet bang zijn in een trein, waarom nu wel?! :grin:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."