#1
is 70ug plus een een bommetje mdma een slecht plan voor mensen die nog nooit lsd gedaan hebben?
ik maak me niet zo druk om mezelf maar wel om mijn maten...
ik maak me niet zo druk om mezelf maar wel om mijn maten...
met de de laatste meeting zat ik op mijn top toen ik in de laatste trein zat, die vol zat met dronken supporters, helemaal geen last van gehad, ik vond wat er voor het raam flitste veel interessanter...Vigilante zei:Op het hoogtepunt in een trein met mensen is wel loco hehehe :P
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."