#1
Waarom ben ik na het gebruik van LSD of paddenstoelen gewoon lekker mezelf, en twee maanden daarna weer een emotieloze, depressieve, onverschillige, egoïstische, pessimistische klootzak?><
Aalpoepert zei:Moet je niet aan ons vragen...
Eendagsvlieg zei:Waarom ben ik na het gebruik van LSD of paddenstoelen gewoon lekker mezelf, en twee maanden daarna weer een emotieloze, depressieve, onverschillige, egoïstische, pessimistische klootzak?><
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."