Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsNa trip maandenlang verzadigd

Na trip maandenlang verzadigd

5 antwoorden
2 weergaven
18-5-2026
E
EendagsvliegLid
01-01-2024, 00:00
#1
Waarom ben ik na het gebruik van LSD of paddenstoelen gewoon lekker mezelf, en twee maanden daarna weer een emotieloze, depressieve, onverschillige, egoïstische, pessimistische klootzak?><
A
AalpoepertLid
01-01-2024, 00:00
#2
Moet je niet aan ons vragen...
T
TijdloosLid
01-01-2024, 00:00
#3
Aalpoepert zei:
Moet je niet aan ons vragen...
Klik om te vergroten...

Inderdaad, probeer je kooi uit te breken zodat je je altijd zo kan voelen als na een gebruik/afterglow van een trip(s). Makkelijk is het niet, maar mogelijk is het zeker! Geen idee of je er iets aan hebt maar dit is mijn suggestie! Op een gegeven moment bereik je het onmogelijke misschien!... :hearteyes:

En ja zo heb ik me ook een tijd gevoelt maar dat is nu over nu ben ik helemaal diep in mezelf gekropen, en kan me nu zo de wereld die ik zie op zen kop zetten als ik me ogen sluit. En kan daar alles doen wat ik verlang;wat niet veel is maar wel erg positief kan inspelen op me stemming/mood. Maar dat duurde mij vele dagen/weken/jaren trippen om het te bereiken. Misschien een kwestie van geduld als het lukt/je dat wilt?! Weet niet of ik een uitzondering ben voeg ik nog even toe, maar lijkt me niet..
Groetjes!
Piece!
O
Oom KlaasLid
01-01-2024, 00:00
#4
Eendagsvlieg zei:
Waarom ben ik na het gebruik van LSD of paddenstoelen gewoon lekker mezelf, en twee maanden daarna weer een emotieloze, depressieve, onverschillige, egoïstische, pessimistische klootzak?><
Klik om te vergroten...

Iedere 2 maanden een zegel nemen zou dan voldoen toch :P
Maar het zal niet aan de lsd of paddo's liggen lijkt me, eerder aan je algehele levensstijl.
N
NeuroLid
01-01-2024, 00:00
#5
Omdat je de geleerde lessen en inzichten niet voldoende integreert. Belangrijk om naast een goede voorbereiding, ook zorgvuldig en actief bezig te gaan met datgene wat je opsteekt tijdens de trip. Bij absentie van een dergelijke houding ebt het ‘verlichte’ gevoel inderdaad snel weg.
J
JJJLid
01-01-2024, 00:00
#6
Ja, de boodschap lijkt me dat dat goede gevoel iets is wat je maar voor een korte periode 'gratis' krijgt, en wil je het écht in jezelf integreren, dan zul je daar moeite voor moeten doen.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."