Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsDilemma

Dilemma

6 antwoorden
2 weergaven
18-5-2026
N
NorthernLightBELid
01-01-2024, 00:00
#1
Sneu om er een thread van te maken, maar zou eff mensen hun mening willen.


Dus:

, ik heb 2 weken geleden getript ( 1 shiva). Nu zaterdag is het elements en daar zou ik graag candyflippen, maar volgende week ga ik een vriend lsd-ontmaagden. Ik ga niet echt 3x in 4 weken trippen, want ik wil dat het speciaal blijft.

1: Denk je dat ik nog altijd goed ga trippen moest ik toch beide keren doen?
2: Als ik elements oversla, dus volgende week pas weer trip, denk je dat ik nog altijd zo'n goeie trip ga hebben als 2 weken geleden op dezelfde dosis? Of zal dit minder zijn? Wat zou dan een goeie dosis zijn, 1.5 Shiva?


Thx bij voorbaat :wink:
A
AdrenochroomLid
01-01-2024, 00:00
#2
NorthernLightBE zei:
Sneu om er een thread van te maken, maar zou eff mensen hun mening willen.


Dus:

, ik heb 2 weken geleden getript ( 1 shiva). Nu zaterdag is het elements en daar zou ik graag candyflippen, maar volgende week ga ik een vriend lsd-ontmaagden. Ik ga niet echt 3x in 4 weken trippen, want ik wil dat het speciaal blijft.

1: Denk je dat ik nog altijd goed ga trippen moest ik toch beide keren doen?
2: Als ik elements oversla, dus volgende week pas weer trip, denk je dat ik nog altijd zo'n goeie trip ga hebben als 2 weken geleden op dezelfde dosis? Of zal dit minder zijn? Wat zou dan een goeie dosis zijn, 1.5 Shiva?


Thx bij voorbaat :wink:
Klik om te vergroten...

Tolerantie: Geen probleem..

Verder als het in je onderbuik niet goed voelt kun je beter 1 van de 2 overslaan zou ik zeggen, maarja als dit gewoon wel goed voelt tja... waarom niet dan? Tis wel een beetje veel maar als je zelf verder gewoon wel stabiel voelt en goed voor jezef kan zorgen moet t af en toe kunnen zou ik zelf zeggen. Misschien dat anderen het hier mee oneens zijn.

Grtz

Adreno
S
SublimoLid
01-01-2024, 00:00
#3
Je kunt LSD elk weekend doen. Geen probleem.
N
NorthernLightBELid
01-01-2024, 00:00
#4
TOP :) thx all
P
PepTalkLid
01-01-2024, 00:00
#5
Sublimo zei:
Je kunt LSD elk weekend doen. Geen probleem.
Klik om te vergroten...

Met vergrootte kans op psychoses of ander psychisch letsel?

Nooit meer dan 1 keer per maand in mijn streeftijd, het liefst pas wanneer je eigenlijk nooit meer aan je vorige trip denkt.

Ik zeg niet, als je het nu 3 keer doet in 4 weken dat het slecht gaat.
Maar je moet wel psychologisch stabiel zijn.

Het kan zijn dat het nu nog goed voelt, en je nog wel 2 trips aan kunt maar na Elements geen zin meer hebt in LSD om je vriend te ontmaagden :rolleyes: ..
S
SublimoLid
01-01-2024, 00:00
#6
PepTalk zei:
Sublimo zei:
Je kunt LSD elk weekend doen. Geen probleem.
Klik om te vergroten...

Met vergrootte kans op psychoses of ander psychisch letsel?

Nooit meer dan 1 keer per maand in mijn streeftijd, het liefst pas wanneer je eigenlijk nooit meer aan je vorige trip denkt.

Ik zeg niet, als je het nu 3 keer doet in 4 weken dat het slecht gaat.
Maar je moet wel psychologisch stabiel zijn.

Het kan zijn dat het nu nog goed voelt, en je nog wel 2 trips aan kunt maar na Elements geen zin meer hebt in LSD om je vriend te ontmaagden :rolleyes: ..
Klik om te vergroten...

Ik geef soms advies dat op persoonlijke ervaring is gebasseerd. Jouw advies is wat degelijker. :)
P
PepTalkLid
01-01-2024, 00:00
#7
Of het degelijker is weet niet ik niet.
Veiliger en verstandiger misschien wel, maar dat zijn nou niet echt DE persoonlijkheids aspecten die je verwacht te zien op een drugsforum...

Maar misschien is hier nu wel het goede moment om op te biechten..
Ik heb na dit gezegt te hebben meteen mijn streeftijd tussen trips in verbroken :flushed:
Maandag: 2c-E
Dinsdag: Lachgas
Woensdag: Truffels, 2c-E, a shit load wiet en hasj, lachgas, salvia, alcohol.

Gisteravond/vannacht was echt erg vet.
De combi van al deze middelen ( hoewel allemaal erg laag gedoseerd behalve wiet en lachgas) zorgde voor een erg vage trip.

Wanneer ik na dat ik de salvia pijp weglegde een ballonnetje nam..
Het leek alsof ik het universum eindelijk begreep.
De stofdeeltjes en de materie, ik ''beheerste'' het. :hearteyes:

Nahjah weer terug ontopic lol

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."