Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsHypothese: anti-psychoticum als post-load.

Hypothese: anti-psychoticum als post-load.

22 antwoorden
5 weergaven
18-5-2026
d
davy_xochiLid
01-01-2024, 00:00
#1
sowieso.
ze schrijven het ook te vaak voor, omdat je er zo suf en moe, en dus rustiger en controleerbaarder in de ogen van je omgeving van wordt, wordt het ook gebruikt voor allerlei andere toepassingen dan enkel het bestrijden van psychotische symptomen bij schizofrenie-patienten in psychiatrische instellingen.

Kheb het ooit ook even voorgeschreven gekregen, was eigelijk m'n eerste drugservaring so to say, en die heeft me, wat mij betreft, meer kwaad dan goed gedaan.


Nuja, ik zei het al in m'n vorige post, en iemand anders zei het al eerder in dit topic, als je met zulke hypothese moet gaan trippen, trip je mischien beter gewoon niet. :P
T
TijdloosLid
01-01-2024, 00:00
#2
Pak Suiker zei:
pipodeclown zei:
ik slik een nieuw antipsychoticum, abilify. Van paddestoelen merk ik helemaal niets.
LSD heb ik nooit gehad.Ik denk dat ik door de medicijnen niet kan trippen of ik
heb geen aanleg om dingen te zien die niet stroken met de realiteit, zoals in een trip.
Ik slik abilify omdat ik gediagnosticeerd ben als schizofreen.
antipsychotica zijn de grootste troep die er is en ik raad recreatief gebruik sterk af.
Klik om te vergroten...

Ik ben het met je eens, antipsychotica zijn kut.
Maar ehm... vindt je het gek dat je niet gaat hallucineren als je een middel neemt dat hallucinaties onderdrukt? :rolleyes:
Klik om te vergroten...

Gelijk heb je ook denk ik zelf. Als je je er even op inleest is het wel logisch de uitkomst in mijn ogen. Kan dus handig zijn als het omgedraaid is:

Wolkenwietje zei:
Als ik paddo's op heb of LSD en ik heb op een gegeven moment geen zin meer om te trippen, dan neem ik een antipsychoticum en JA dat helpt zeker.
Klik om te vergroten...

Fijn te horen van iemand die er ervaring mee heeft, lijkt mezelf ook logisch. Fijn dat je zo het zelf "sturen" kunt een beetje zo.
T
TufnutLid
01-01-2024, 00:00
#3
davy_xochi zei:
Nuja, ik zei het al in m'n vorige post, en iemand anders zei het al eerder in dit topic, als je met zulke hypothese moet gaan trippen, trip je mischien beter gewoon niet. :P
Klik om te vergroten...

Precies. Als je A zegt moet je ook B zeggen. Uitzitten dus die trip!

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."