#1
Zijn er mensen die wel eens zeer kleine hoeveelheden lsd (25 ug - 50 ug) slikken om gewoon een beetje vaag te worden?
Nee, dit is de eerste keer. Om precies te zijn:misslinda zei:heb je vaker lsd gebruikt dan? en hoeveel neem je dan?

Nee, geen sitter. Hoe reageerden je vrienden op 140ug?misslinda zei:ik heb zelf nog nooit lsd gedaan maar ben wel een paar keer sitter geweest toen me vrienden het namen. die hadden zegels van 140 ug dus misschien dat jou dosis te laag is om er echt iets van te merken maar echt verstand heb ik er niet van.
maar daarom zei ik al als je het goed doet kan je het beter goed toen om teleurstellingen te voorkomen.
heb je ook een sitter erbij dan??
misslinda zei:ja dat ken ik ;p ik heb het ook heel lang tegen niemand uit me vrienden groep verteld en als ik het nu vertel geloven ze het niet eens ;p
ik heb eigenlijk ook maar 1 vriendin waarmee ik het doe zal maar zegge en dan vaak met haar vrienden erbij;p en heb hier een jongen ontmoet dus ja die weet ook wat ik doe haha wel zo makkelijk
Zullen lege geweest zijn, heb eens zegels gekocht op festival, freddy's fat cat ofzoiets. De gast die ze gehaald had zei dat ze +/- 140µg waren.Pieter210 zei:Heb net (3 uur geleden) 75ug naar binnen gewerkt. Voel niets...
Ja, dat vrees ik ook... Heb al geklaagd bij de dealer maar nog niets gehoord.Herbalisme zei:Zullen lege geweest zijn, heb eens zegels gekocht op festival, freddy's fat cat ofzoiets. De gast die ze gehaald had zei dat ze +/- 140µg waren.Pieter210 zei:Heb net (3 uur geleden) 75ug naar binnen gewerkt. Voel niets...
Na het festival legde ik er 1 onder m'n tong, na 1u na altijd geen effect, heb dan nog 1 onder m'n tong gelegd, na 30 minuten nog geen effect en heb dan nog 1 OP m'n tong gelegd omdat ik dacht dat het kwam omdat ik ze onder m'n tong legde en nog altijd geen effect ;s
Hopelijk kruist Lsd binnenkort m'n pad, heb er al veel verbazende verhalen over gelezen.
Greets Herbalisme
PepTalk zei:Met LSD word er naar mijn ervaring heel weinig genept hoor...
Maar Pieter, wanneer je je enig sinds had ingelezen had je de volgende dingen geweten:
1. Neem altijd je volledige dosis, opbouwen heeft ivm. enorm snel optredende tollerantie (bijna) geen zin.
2. Neem geen benzo's voor(echt gewoon heel de dag niet..) of tijdens een LSD trip.
Wanneer je benzo's neemt ter medicatie: vraag jezelf af of het dan verstandig is LSD te gebruiken met alle mogelijke gevolgen van dien.
3. Neem geen strimulerende middelen zoals coke of speed voor of tijdens een LSD trip, dit ontnuchterd ook vrij sterk.
Zoals linda inderdaad al zegt is het (zeker bij je eerste keer) verstandig om een tripsitter te hebben, of tenminste iemand anders die ook tript om je gedachten mee te delen.
Hoewel het niet onmogelijk is je eerste keer in je uppie door te brengen hoor![]()
Wanneer je enigsinds ervaren bent met tripmiddelen zou ik toch al snel voor de 100-150ug gaan... Eerste keer en geen ervaring? 75-100ug...
Uiteraard afhankelijk van je lichaamsgewicht en geslacht.
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."