Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsCandyflippen met MDMA tolerantie

Candyflippen met MDMA tolerantie

5 antwoorden
5 weergaven
18-5-2026
s
snelle nelisLid
01-01-2024, 00:00
#1
Hoi allemaal,

ik ben van plan na 5 jaar iets te frequent drugsgebruik helemaal te stoppen en me gewoon chill bij biertjes en jointjes te houden. Nu wil ik als knallende afsluiter hetgene doen wat als enige nog op mijn lijstje staat - candyflippen. Hoe en wat kan ik wel ergens op dit forum vinden, maar mijn vraag is, is het überhaupt zinnig om mdma te nemen bij de acid als je behoorlijk tolerant bent? (voor de vergelijking; na 2,5 witte domino heb ik eigenlijk alleen effect in ogen en kaken, verder nihil). Ik gebruik eigenlijk ook nooit meer xtc of mdma. Acid heb ik 2x eerder gebruikt, met erg goede ervaringen.

Ik heb pure mdma die getest is op 78% en acid die niet getest is maar wel uitgeprobeerd - het blijken flinke beukers te zijn.

Groetjes
P
PandanLid
01-01-2024, 00:00
#2
Als jij van 550 mg MDMA(2.5 domino) niks voelt, dan kan je het beter niet meer gebruiken. Je moet je lichaam zo vol gooien met MDMA om toch wat te voelen, dat het wel eens gevaarlijk kan worden, al helemaal als je het combineert met LSD. Dus als je het mij vraagt, nee, het is niet zinnig om te gaan candyflippen als je zo'n hoge tolerantie hebt.
S
SkittlesAndMeLid
01-01-2024, 00:00
#3
Als je er echt een mooie afsluiter van wilt maken, kun je beter even een half jaar niets gebruiken en dan gaan candyflippen. Dan heb je weer echt effect van MDMA en heeft het ook zin. Als je na 2,5 witte domino nog steeds weinig voelt ga je met 5 dominos ook niet het juiste effect voelen en heeft het dus gewoon geen zin.
F
FoolLid
01-01-2024, 00:00
#4
Volgens mij gaat het bij candyflippen juist om het verliefde en happy gevoel van MDMA, iets wat jij dus hoogstwaarschijnlijk niet gaat bereiken.
s
snelle nelisLid
01-01-2024, 00:00
#5
Had voor die 2,5 witte domino's 7 maanden geen xtc of mdma gebruikt. Wel speed, wat natuurlijk ook werkt op je serotonine receptoren.

Maar ik weet denk ik genoeg, toch jammer. Vrienden van mij die vergelijkbaar veel gebruikt hebben lopen nog steeds rond te zweven na een pilletje.

Weet iemand of acid + keta iets is? Vond DMT + keta namelijk geweldig.
S
SkittlesAndMeLid
01-01-2024, 00:00
#6
snelle nelis zei:
Weet iemand of acid + keta iets is? Vond DMT + keta namelijk geweldig.
Klik om te vergroten...

Geen ervaring mee, maar lijkt me een geweldige combi :wink: Het kan elkaar wel versterken qua tripeffect dus doseer voorzichtig!

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."